به گزارش رکنا، پلیس Police راهور مازندران اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 ظهر امروز آغاز می شود و تا 6 صبح شنبه 14 مهر ماه برقرار است .

بر این اساس ، تردد هر نوع موتور سیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه ممنوع خواهد بود .

محور کندوان

- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .

- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .

محور هراز

- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است .

- براساس اعلام پلیس راه ، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز(چهارشنبه) و هشت صبح تا 12 شب روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 مهرماه در جاده هرازممنوع است .

علاوه بر این برای محور فیروزکوه محدودیت ترافیکی در روزهای پایانی هفته اعمال نخواهد شد .

پلیس راه مازندران نیز اعلام کرد که در صورت کاهش حجم تردد در محور های استان احتمال لغو محدودیت ترافیکی وجود دارد .

فرمانده پلیس راه مازندران به ایرنا گفت: با توجه به اینکه هواشناسی Meteorology برای پایان هفته بارش باران در استان پیش بینی کرد، رانندگان برای تردد در محور های کوهستانی و مواصلاتی باید هوشیار و صبور باشند و هشدارهای پلیس را جدی بگیرد .

سرهنگ قدمی افزود: در حال حاضر تردد در جاده های مازندران روان و در برخی مناطق مرکزی استان پرحجم است.

هوای مازندران سرد می شود

بر اساس اهشدار روز چهارشنبه هواشناسی مازندران از روز جمعه آسمان در اکثر مناطق استان ابری و همراه با بارش های رگباری و رعد و برق پیش بینی می شود.

هواشناسی مازندران با هشدار نسبت به وزش بادهای شدید در روزهای جمعه و شنبه پیش بینی کرد که دمای هوا برای روز شنبه نسبت به امروز هشت تا 12 درجه کاهش می یابد .

هواشناسی همچنین نسبت به بالا آمدن آب و سیلابی شدن رودخانه ها در بعضی مناطق استان در این مدت هشدار داد.

کدخبر: 421705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟