به کارگیری" نعمتی" از بانوان و جوانان در بدنه ی مدیریتی سازمان خدمات اجتماعی

به گزارش رکنا به نقل از به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، در جلسه ی شورای معاونان و مدیران سازمان، «سید حنظله هدایتی » بعنوان مدیر جدید اداره روابط عمومی و امور بین الملل معرفی، و از خدمات «سید مصطفی قاضوی » و " احمد شهیدیان " سرپرستان پیشین این اداره قدردانی شد.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۳۱_۱۲-۱۵-۵۶

همچنین در این نشست "صدیقه پورجعفر " بعنوان سرپرست امور اداری " و " مازیاز بالایی" بعنوان رئیس اداره مشارکت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی منصوب و از زحمات " بهزاد میلادی " و "علی اسماعیلی" نیز تقدیر شد .

نعمتی در خصوص تغییرات مدیریتی در سازمان و انتصاب بانوان و جوانان خاطر نشان کرد : تغییرات مدیریتی با هدف پیشبرد اهداف سازمان و بهره مندی از افکار نو و ایده‌ های جدید است و این عمل تغییر جایگاه هرگز به معنی نفی عملکرد مدیریت گذشته نیست بلکه تجربه مدیران قبلی در تحقق مأموریت های سازمان تاثیر گذار است .

اکبر نعمتی سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ، در سومین نشست شورای معاونان و مدیران سازمان متبوعش با انتقاد از برخی بی اخلاقی رسانه هاو عدم صداقت در گفتار در انتشار اخبار کذب ، گفت : اگر صاحبان رسانه به حداقلی از اخلاق حرفه‌ای در حوزه رسانه‌ قائل نباشند، مقبولیت و مشروعیت آنان نیز در بین مخاطبان ، به مخاطره خواهد افتاد.

photo_۲۰۱۸-۰۷-۳۱_۱۲-۱۵-۵۰

نعمتی تصریح کرد : در صورتی که این افراد رعایت حدود را نکنند و به حاشیه سازی ادامه دهند و علیه شهردار و شهرداری موضع گیری و حرف بزنند و خدمات صادقانه همکاران سازمان خدمات اجتماعی نادیده بگیرند ، مجبور خواهیم شد با مستندات موجود بی تدبیریشان را برای رسانه ها تشریح نمایم.

وی افزود : مشکلات مالی که در حال حاضر دامنگیر سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران است ماحصل بی تدبیری و عدم رسیدگی به اولویت های اصلی این سازمان بوده است .

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تأکید بر ضرورت شفافیت در سازمان تحت امرش ، افزود : رویه شفاف سازی جزء یکی از برنامه های است که در سازمان اجرایی شده است و به جد پیگیر آن هستیم .

photo_۲۰۱۸-۰۷-۳۱_۱۲-۱۵-۵۲

این مقام مسئول در سازمان خدمات اجتماعی با اشاره به سخن شهردار تهران در خصوص " پاک شدن چهره شهر از گدایی و گداپروری در طول یکسال" افزود : تحقق این امر با همکاری دستگاهها و ارگان های همکار، قوه قضاییه، سازمان بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، صدا و سیما، نیروی انتظامی ، بهداشت و درمان و... امکانپذیر است و سازمان منتظر همکاری دستگا ه های ذیربط است .

گفتنی است معاونان و مدیران سازمان خدمات اجتماعی در خصوص مسائل جاری و موضوعات مرتبط با مأموریت های محوله ، نکاتی را در جلسه مطرح کردند .

در پایان نشست شورای معاونان و مدیران "صدیقه پورجعفر" همچنین بعنوان دبیر شورای تحول و ارتقاء سرمایه های انسانی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران معرفی و "مژگان انتظاری" سرپرست معاونت مالی، اداری و پشتیبانی ، "علی صادقی" سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری ،" اباذر تقی پور" مدیر حراست و "محمد عباسی" مدیر بازرسی نیز بعنوان اعضاء جدید این شورا معرفی و حکم خود را از سرپرست سازمان خدمات اجتماعی دریافت کردند.

کدخبر: 403276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟