قانون منع به کار گیری بازنشستگان هنوز ابلاغ نشده است

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد علیخانی با اشاره به قانون Law منع بکارگیری بازنشستگان گفت: این قانون در شهرداری تهران اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که محمدعلی افشانی شهردار تهران نیز مشمول این قانون می‌شود گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم آقای افشانی بازنشسته نیست البته شهردار تهران اعلام کرده در این زمینه تابع قانون و شورا است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اضافه کرد: البته هنوز قانون منع بکارگیری بازنشستگان مراحل تصویب خود را طی نکرده بعد از اینکه این قانون ابلاغ شد باید به طور کامل اجرایی شود.

وی ادامه داد:بعد از ابلاغ قانون سازمان استخدامی و نظارت کشور که شهرداری‌ها به آن وابسته هستند باید در این زمینه تفسیر قانون کند در حال حاضر ما نمی‌توانیم قانون را تفسیر کنیم.

علیخانی با بیان اینکه در شهرداری تهران این قانون در حال اجراست گفت: زمانی که محمدعلی نجفی شهردار تهران شد بسیاری از بازنشستگان را به کار گرفت یکی از انتقادات ما در آن زمان این بود که این امر رخ ندهد اما سیاست افشانی شهردار جدید تهران استفاده از نیروهای جوان است.

به گفته رئیس کمیسیون عمران شورای شهر افشانی از محل کار قبلی خود بازخرید شده و سپس به کار برگشته است. حال باید دید قانون در مورد وی چگونه تفسیر می‌شود.

کدخبر: 402930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟