شبیه کدام شخصیت مهم برای خوابیدن آماده می‌شوید؟ + عکس

براساس تحقیقات موسسه خواب، بزرگسالان باید بین ٧ تا ٩ ساعت بخوابند. به گفته سازمان «خدمات سلامت ملی» کمبود خواب برای سلامتی Health مضر است. با این حال خیلی از ما فکر می‌کنیم اشکالی ندارد شب‌ها دیر بخوابیم و صبح زود بیدار شویم. بعضی از افراد موفق تنها چند ساعت در شب می‌خوابند. مثلا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، تنها ٤ ساعت می‌خوابد. دیگران اما به خواب بیشتری نیاز دارند. در این گزارش به عادات قبل از خواب بعضی از موفق‌ترین افراد دنیا پرداخته‌ایم تا ببینیم چه تغییراتی در زندگی خودمان می‌توانیم ایجاد کنیم.

بیل گیتس یک ساعت کتاب می‌خواند

بنیانگذار فیس‌بوک همیشه قبل از خواب کتاب می‌خواند. گیتس به روزنامه سیاتل تایمز می‌گوید که قبل از خواب به مدت یک ساعت کتاب می‌خواند، حتی اگر دیروقت باشد.

شریل سندبرگ موبایلش را خاموش می‌کند

مدیر ارشد عملیات فیس‌بوک دوست دارد قبل از خواب موبایلش را خاموش کند. خاموش کردن موبایل باعث می‌شود تا در طول شب کسی مزاحم خوابش نشود هر چقدر هم که این کار به گفته خودش «دردناک» باشد.

آریانا ‌هافینگتون دوش آب گرم می‌گیرد

بنیانگذار و سردبیر پیشین ‌هافینگتون پست بعد از آن‌که در محل کارش به دلیل خستگی غش می‌کند و استخوان گونه‌اش می‌شکند، تصمیم می‌گیرد روال خوابش را تغییر دهد.‌ هافینگتون می‌گوید که شب‌ها بین ٧ تا ٩ ساعت می‌خوابد. او تمام دستگاه‌های الکترونیکی‌اش را خاموش می‌کند، دوش آب گرم می‌گیرد و کتاب می‌خواند.

اوپرا وینفری مراقبه می‌کند

اوپرا وینفری، تاجر، بازیگر، تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی، با وجود این همه مشغله کاری همچنان وقت می‌کند دو بار در روز -یک‌بار قبل از خواب- مراقبه کند. اوپرا حتی اپلیکش مراقبه مخصوص به خود دارد.

اتاق مایکل فلپس شرایط آب‌وهوایی

ارتفاعات را دارد

زمانی که فلپس تمرین می‌کند، در محیطی می‌خوابد که دارای شرایط آب‌وهوایی ارتفاعات است. این شرایط آب‌وهوایی میزان اکسیژن محیط را کاهش می‌دهد و بدن انسان مجبور می‌شود کار بیشتری انجام دهد تا به عضلات اکسیژن برساند.

گویینت پالترو اغلب ماساژ Massage می‌گیرد

بازیگر و بنیانگذار وب‌سایت Goop می‌گوید که به همان اندازه‌ای که به خورد و خوراک سالم و ورزش Sport اهمیت می‌دهد به خواب خوب هم توجه می‌کند. پالترو از ٨ شب تا ٨ صبح فردا هیچ غذایی نمی‌خورد و پیشنهاد می‌کند که ماساژ پا یا سر برای استرس‌زدایی بسیار مفید است.

ایلان ماسک کافیین مصرف نمی‌کند

ایلان ماسک برای رسیدگی به مسئولیت‌هایش به‌عنوان مدیرعامل SpaceX و تسلا عادت کرده بود روزانه ٨ قوطی نوشابه رژیمی کوکاکولا و دو فنجان قهوه بنوشد. این میزان کافیین بالا باعث شده بود تا رفتار عجیب و غریبی داشته باشد. ماسک حالا ٦ساعت قبل از خواب از مصرف کافیین پرهیز می‌کند.

باراک اوباما برنامه تلویزیونی دیلی‌شو تماشا می‌کند

زمانی که چهل‌وچهارمین رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ‌سفید زندگی می‌کرد، وقت کافی برای خواب خوب نداشت و اغلب تا دیروقت بیدار می‌ماند. اما زمانی که می‌توانست کتاب می‌خواند، دخترانش را می‌خواباند و گاهی قسمتی از سریال دیلی‌شو را تماشا می‌کرد.

استیون کینگ دستانش را می‌شوید

نویسنده ژانر وحشت و خیال‌پردازی؛ عادات عجیب و غریبی قبل از خواب دارد. کینگ می‌گوید: «دندان‌هایم را مسواک می‌زنم، دستانم را می‌شویم. چرا کسی باید قبل از خواب دستانش را بشوید؟ من هم نمی‌دانم.» او همچنین می‌گوید که بالشت‌هایش باید به ترتیب مشخصی چیده شده باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لانه فساد وفحشا با پوشش قهوه خانه بانوان در جیرفت / خواننده مرد زنان را می رقصاند!

شکنجه های بی رحمانه یک دختر در سرویس بهداشتی / عکس این دختر اشک همه را درآورد

اعتراف به آزار 41 دختر ایرانشهری / مرا به زور به یک خانه بردند و 4 نفری به جانم افتادند!

ثلاث امروز، فردا اعدام می شود+ عکس

دستگیری نو عروس‌17‌ساله با ملافه خونین در تهران + عکس

تهرانی ها این مرد را می شناسید / او ساعت ها می چرخید تا شما را شناسایی کند +فیلم گفتگو و عکس

ازدواج همزمان مرد جوان با 2 دختر / آن ها در یک خانه عاشقانه باهم زندگی می کنند+عکس

جزییات جدید و تکاندهنده از پرونده ربایش و آزار 41 زن ایرانشهری / 4 مرد تحت تعقیب هستند!

اعتراف دختر جوان به آتش زدن امیرعلی 7 ساله در جاده فرودگاه آبادان+ عکس

درگیری مرگبار 3 شرور در نیمه شب تهران با پلیس کلانتری شهر زیبا / زن جوان اعتراف تلخی کرد + عکس

پسر کوچکترم با عروس بزرگم ارتباط پنهانی داشت / پسرم را می بخشم!

استاندارتهران: خبرهایی درباره پیش‌فروش نوزاد شنیده ایم

لحظه جزغاله شدن تازه عروس داماد در داخل ماشین + فیلم 16+

کدخبر: 389840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟