رییس پلیس Police راهنمایی و رانندگی ناجا در حاشیه چهلمین مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران اظهار کرد: تحرکات دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده است، نیروی انتظامی همیشه آماده برخورد با توطئه‌های دشمن است.

سردار تقی مهری ادامه داد: نیروی انتظامی از مرز‌های کشور تا عمق آن با قاطعیت با توطئه کنندگان برخورد خواهد کرد.

روز جهانی قدس، باعث وحدت جامعه جهانی اسلام شد

در ادامه سردار تقی مهری در خصوص ابعاد جهانی روز قدس گفت: ابتکاری که امام خمینی (ره) انجام دادند و جمعه پایانی ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس بنیان نهادند، باعث وحدت جامعه جهانی اسلام شد.

وی روز قدس را خیزش اسلام علیه رژیم صهیونیستی خواند و افزود: امروزه ما شاهد این هستیم که این حرکت بزرگ اسلامی نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان نیز با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود. امروز شاهد این هستیم که خیزشی عظیم در جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی به وجود آمده که منشا آن حرکت بزرگ امام خمینی (ره) است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران پیروی از ولایت فقیه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواند و ادامه داد: رمز موفقیت مردم ایران در تمامی صحنه‌ها پیروی از ولی امر مسلمین بوده است. تئوری ولایت فقیه یکی از بهترین الگو‌های حکومتی در جهان شمرده می‌شود و اگر ملت ایران طی این چهل سال موفق شده به خاطر اطاعت از ولی امر مسلمین بوده است. از نظر من تمامی مسئولین باید امروز تحت امر، ولی امر مسلمین باشند تا بتوانیم عمود انقلاب را همچون‌این چهل سال سرافزار نگه داریم.

مهری با اشاره به تمرکز مسئولین بر اقتصاد داخلی و نه گره زدن مشکلات به برجام خاطرنشان کرد: همه مسئولین و ملت باید دست به دست هم بدهند تا شعاری که مقام معظم رهبری برای امسال برگزیدند عملی شود. اگر شعارحمایت از کلای ایرانی و تولیدات ملی دستور کار مسئولین و مردم قرار گیرد بدون شک تمامی مشکلات مالی بر طرف خواهد شد.

کدخبر: 386983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟