فرد جدیدی به ۵ کاندید‌ای شهرداری تهران افزوده نخواهد شد

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه شصتمین جلسه علنی این نهاد در جمع خبرنگاران با اشاره به انصراف دو کاندیدای منتخب شهرداری گفت: انصاری لاری و حجتی از کاندیداتوری شهرداری استعفا دادند.

وی با بیان اینکه نامه انصراف حجتی بعد از ظهر امروز به صحن شورا رسیده است، گفت: علت انصراف حجتی این است که نظر مسئولین عالی رتبه باقی ‌ماندن ایشان در سمت خودشان یعنی وزیر جهاد کشاورزی است.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به جلسه امروز شورای شهر گفت: میرزایی که در حال حاضر معاون برنامه‌ریزی شهرداری است، ساعت 8:30 و 10:30 صبح برنامه خود را برای اداره شهر در صحن علنی بیان کرد و سپس افشانی یکی دیگر از کاندیداها که در حال حاضر معاون عمرانی وزیر کشور است، برنامه خود را ارائه کرد.

وی افزود: ساعتی پیش نیز حسینی مکارم معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران برنامه خود را در صحن علنی مطرح کرد.

اعطا خاطر نشان کرد: باتوجه به انصراف محمود حجتی از حضور بر رقابت انتخاب شهردار جدید تهران، فردا سید محمد حسینی ساعت 8 تا 10 صبح و پیروز حناچی ساعت 10 تا 12 صبح برنامه‌های خود را برای اداره شهر در صحن شورا بیان می‌کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت دو نفر از بین 5 نفر کاندیدای شهرداری با رای‌گیری اعضای شورا انتخاب می‌شوند؛ این دو نفر یکشنبه هفته‌ آینده جزئیاتی برنامه خود را در صحن علنی مطرح می‌کنند و پس از طی فرآیند اداری و حقوقی وزیر کشور حکم شهردار تهران را امضا می‌کند.

وی درباره احتمال اضافه شدن فرد جدید به عنوان کاندید‌ای شهرداری گفت: از ابتدا این برنامه در دستور کار نبود و هیچ شخص دیگری به عنوان کاندیدای شهرداری مطرح نمی‌شود.

اعطا در پایان خاطر نشان کرد: روند انتخاب شهردار طبق برنامه زمان‌بندی پیش رفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 378105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟