سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی تهران بزرگ در کارگاه آموزشی فرهنگ‌یاران پلیس Police با تبریک هفته معلم اظهارداشت: طرح فرهنگ‌یاران پلیس با حضور بیش از 500 نفر از مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران و حضور رؤسای پلیس‌های تخصصی فاتب امروز کلید خورد.

معاون اجتماعی تهران بزرگ تصریح کرد: موارد آموزشی که توسط فرماندهی فاتب تبیین شده در حوزه‌های مختلفی چون آسیب‌های فضای مجازی، آشنایی با مواد مخدر Drugs و آسیب‌های آن، پیشگیری انتظامی و همچنین ارتقاء فرهنگ ترافیک و قوانین و مقررات آن به فرهنگ‌یاران پلیس آموزش داده می‌شود تا بتوانند متعاقباً به دانش‌آموزان منتقل کنند.

وی به بهره‌گیری از ظرفیت مربیان آموزشی مدارس پرداخت و گفت: دانش‌آموزان به نوعی در آسیب‌های اجتماعی هستند که با آگاهی‌بخشی به آنها می‌توانیم بخشی از این مشکلات را به حداقل برسانیم.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: پلیس در راستای پیشگیری اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت مربیان آموزشی نهایت استفاده را می‌کند چرا که به ارتقاء آموزش همگانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی معتقد است.

وی گفت: فاز اول این طرح امروز کلید خورد و امیدواریم همکاری بین پلیس پایتخت و آموزش و پرورش بیش از پیش افزایش یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 377937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟