سهمیه‌های طرح ترافیک را شورای ترافیک تعیین می‌کند/ هیچ یک از هفت گزینه‌ شهرداری انصراف نداده‌اند

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و با اعلام اینکه هیچ یک از هفت کاندیدای نهایی شهرداری تهران انصراف نداده‌اند، اظهار کرد: با تعدادی از این افراد صحبت شده و با سایر افراد هم در اسرع وقت صحبت خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تاکنون با حجتی صحبت شده است،تصریح کرد: مذاکرات با سایر افراد هم ادامه دارد.

وی در خصوص موافقت دولت با خروج حجتی از کابینه، افزود: این یک بحث دو طرفه است و هم شورا باید او را به عنوان شهردار انتخاب کند و هم دولت باید با خروج او موافقت کند.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا توافق بر سر حجتی بیشتر است؟،تصریح کرد: ممکن است شایعات چنین چیزی را بگوید، اما من در این خصوص چیزی نمی‌دانم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اعضا باید از برنامه‌های کاندیداها مطلع شوند، گفت: تا کنون بر سر فردی مشخص توافق صورت نگرفته است.

علیخانی در ادامه به موضوع واگذاری طرح ترافیک به خبرنگاران پرداخت وگفت: آیین‌نامه به گونه‌ای سختگیرانه بود تا طرح فقط به خبرنگاران اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری مسئول اذیت و آزار مردم نیست و وظیفه شهرداری خدمت‌رسانی به مردم است،افزود: سختگیرانه برخورد کردن به مردم آسیب می‌زند و حاشیه درست می‌کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری باید تعداد سهمیه‌ها را کم می‌کرد،تصریح کرد: شورای ترافیک از تعداد آرم سال گذشته 15 درصد کم کرده است.

وی با بیان اینکه سهمیه در اختیار شورای ترافیک است،افزود: شورای شهر و شهرداری در این زمینه اختیاری ندارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟