نکوداشت پیشکسوتان روابط عمومی آغاز همدلی برای تحول در آموزش وپرورش است

رکنا اجتماعی: مرتضی نظری درآیین نکوداشت پیشکسوتان و مدیران اسبق وزارت آموزش وپرورش که با حضور وزیر آموزش وپرورش و جمعی از معاونین وزارتخانه در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: مراسم نکوداشت پیشکسوتان روابط عمومی بهترین روز در تاریخ این مرکز است، باید تلاش کنیم با برگزاری هرچه بهتر این مراسم، فرهنگ تجلیل از پیشکسوتان به همه بخش های آموزش وپرورش تسری یابد.

وی به دلایل برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: گفتمان تکریم پیشکسوتان علاوه بر تاریخ دینی ما مسلمانان، در فرهنگ ملی ایران نیز موردتأکید قرار گرفته است، این مراسم علاوه بر نکوداشت مسئولین اسبق استفاده از تجربیات گرانسنگ، دانش ضمنی و ذخیره معرفتی و شکل گیری سرمایه انسانی این عزیزان خواهد بود.

نظری با بیان اینکه یکی از مشکلات آموزش وپرورش در سنوات گذشته، از دست دادن مدیران باسابقه، خود این دستگاه بوده است، تصریح کرد: برگزاری این نشست می تواند گسست مدیران جدید و قدیم ستادی را کاهش دهد و مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارتخانه افتخار دارد آغازگر این روند باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ادامه داد: باید از ظرفیت فکری، علمی و مدیریتی این افراد به نحو ویژه ای استفاده شود و برگزاری این مراسم می تواند نقطه آغازی برای تحول در آموزش وپرورش باشد.

وی با اشاره به رأی اعتماد بالای وزیرآموزش وپرورش در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اهمیت نهاد تعلیم و تربیت در کشور به گونه‌ای است که مقوله آموزش وپرورش، درکلام رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری بیشترین فراوانی را داشته است و از این منظر باید تلاش کنیم تا گفتمان تحول در آموزش وپرورش در اولویت مسائل کشور قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 304723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟