دسترسی خط 7 مترو تهران به سایر خطوط تا پایان امسال

رکنا سیاسی: هابیل درویش مدیر عامل شرکت مترو تهران با اشاره به انجام سه شیفت کاری برای افتتاح خط 7 مترو، تصریح کرد: هر خط جدید در مترو، ابتدا یک ماه به صورت آزمایشی و با ساعت کاری کمتر و سپس در طی سه ماه به صورت عادی افتتاح می شود.
وی با بیان اینکه خط 7 مترو تهران تا پایان امسال به خطوط موجود متصل می شود تا امکان دسترسی به سایر خطوط فراهم شود، عنوان کرد: در نظر داریم تا در سال آینده خط 7 مترو تهران را به دانشگاه آزاد، خط 2 مترو را تا ترمینال شرق و خط 4 مترو را هم تا جنت آباد توسعه دهیم.
پیشرفت 50 درصدی بهسازی مسیر جنوبی خط 5 مترو تهران
محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: بیش از 19 سال از بهره برداری خط ۵ مترو تهران می‌گذرد و در راستای افزایش ایمنی و ارتقا کیفیت زیر ساخت‌های این خط، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برای اولین بار عملیات بهسازی در خط 5 را توسط متخصصان داخلی، از دی ماه سال گذشته آغاز کرده است.
به گفته وی در این عملیات، تمام تأسیسات خط 5 طبق استاندارد‌های جهانی مورد بازبینی و بهسازی قرار می‌گیرد.
تجهیزات مترو از استانداردهای لازم برخوردار هستند
محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۸ برند خارجی در تولید پله برقی اقدام به تعمیر پله های مترو می کنند، اظهار کرد: پله برقی که در مترو تهران استفاده می شود، باید از استانداردهای خاصی برخوردار باشد، درحالی که هنوز تولیدکنندگان داخلی موفق به تولید آن نشده اند‌‌.
وی با بیان اینکه همه آسانسورهای موجود در مترو از استانداردهای لازم برخوردار هستند، تصریح کرد: استانداردهای آسانسور در مترو متفاوت است و برای جلوگیری از ایجاد حوادث Accidents در آسانسورهای نصب شده، باید سازمانی بالاتر از شرکت تولید کننده و کارخانه همچون سازمان استاندارد، کیفیت آن ها را تضمین کنند‌.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟