دانش آموزان تهرانی‌ از ۲۵ شهریور کتاب می‌گیرند

رکنا اجتماعی: لیندا نیک‌روش، با بیان اینکه درصدی از کتاب‌ها به وسیله کاغذ ایرانی و درصدی با کاغذ خارجی چاپ می‌شوند، اضافه کرد: در کتاب‌هایی که تصویر بیشتری دارند، از کاغذ با کیفیت‌تر استفاده شده است.

وی با ابراز امیدواری درباره کیفیت کاغذهای ایرانی در آینده، ادامه داد: زمانی که کیفیت کاغذهای ایرانی بسیار مطلوب شود، صددرصد کتاب‌ها با کاغذ ایرانی چاپ خواهند شد.

نیک روش گفت: دانش‌آموزان در گروه‌های ابتدایی، پیش دانشگاهی و فنی حرفه‌ای بعد از ثبت‌نام در سامانه فروش کتاب، کتاب‌های خود را اول مهر از مدیران مدرسه تحویل خواهند گرفت.

به گفته او دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مثل سال‌های گذشته در ۲۰شهریور و استان تهران و شهرستان های تهران و البرز ۲۵شهریور با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های محل زندگی‌اشان می‌توانند نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

نیک‌روش درباره «میزان افزایش قیمت کتاب‌های درسی» نیز تاکید کرد: امسال میانگین افزایش قیمت کتاب‌های درسی ۷ درصد یعنی ۲ درصد کمتر از نرخ تورم است.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی خاطرنشان کرد: اگر اولیای دانش‌آموزان در هنگام خرید کتاب‌های درسی، موارد تخلفی از سوی کتابفروشی‌ها مشاهده کردند، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۸۲۷۷۷۸ و ۸۸۳۰۵۸۶۰ تماس گرفته و اطلاع دهند.

منبع: مهر

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 299381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟