هفته ناجا بهترین فرصت برای نمایش اقتدار پلیس و ارتباط با مردم

سردار «محسن فتحی زاده» در دومین جلسه ستاد برگزاری هفته نیروی انتظامی که با حضور جمعی از فرماندهان این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: هفته ناجا فرصت بسیار خوب و مطلوبی است تا بتوانیم ارتباطات و تعاملات مستحکم تری را بین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مردم برقرار کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن هفته ناجا در دهه اول ماه محرم گفت : امسال هفته ناجا با قرار گرفتن در دهه اول ماه محرم در شرایط خاصی و با ملاحظاتی برگزار می شود.

فتحی زاده در ادامه بیان داشت: سال گذشته در هفته ناجا ارتباط خوبی بین مردم و نیروی انتظامی برقرار شدکه این مسئله باید امسال هم با توان بیشتر انجام شود و از طرفی نگاه به درون ناجا می تواند یکی از سیاست ها و الویت های ناجا باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به نقش پلیس Police در ارتباط با مردم گفت: حضور موثر پلیس در جامعه و ارتباطات تاثیر گذار با مردم در حوزه های مختلف در این هفته نقش مهم و تعیین کننده ای در سازمان دارد که باید همه عزیزان مسئول در ناجا از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

سردار فتحی زاده در خصوص کیفیت و کمیت برگزاری هفته ناجا در سال ۹۶ اظهار داشت: باید تمام فرماندهان و مدیران با همت و آگاهی بالا و بهترین شکل برنامه های هفته ناجا را بهتر از گذشته اجرا کنند و سعی داشته باشیم تا برنامه ها با بهترین کیفت برگزار شوند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خصوص برگزاری برنامه های ،تقدیر از خانواده ناجا در دهه ولایت گفت: باتوجه به تقارن برگزاری مراسم هفته ناجا با ماه محرم الاحرام می توانیم بسیاری از برنامه ها نظیر تجلیل از خانواده های معظم شهدا، خانواده کارکنان نیروی انتظامی و همچنین مراسم دانش آموختگی دانش آموختگان ناجا را قبل از هفته ناجا، برگزار کنیم.

سردار فتحی زاده بر انجام اقدامات تبلیغاتی در این هفته نیز تاکید کرد و بیان داشت: باید اقداماتی در حوزه تبلیغات از طریق رسانه ها و فضای مجازی با تهیه کلیپ های کوتاه و جذاب در خصوص اقدامات پلیس در این هفته انجام دهیم و به دست مردم برسانیم.

وی در ادامه باتوجه به رونمایی از تجهیزات پلیسی و اجرای طرح های جدید در هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی در هفته ناجا می تواند طرح های جدید و همچنین تجهیزات پلیسی ،امنیتی و دفاعی خود را به نمایش بگذارد.

سردار فتحی زاده در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری هفته ناجا را باید یکی از مهم ترین برنامه های نیروی انتظامی در هر سال بدانیم و به نحوی احسن آن را برگزار کنیم تا بتوانیم تعاملات نیروی انتظامی را با مردم بیش از پیش بیشتر کنیم .بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟