واکنش به واگذاری باغ کتاب  به سازمان فرهنگی هنری

عبدالحسین مختاباد در سیصدو پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، گفت: باغ کتاب با چه مجوز و مصوبه‌ای به سازمان فرهنگی هنری واگذار شده است. این مجموعه باید به معاونت اجتماعی شهرداری تهران واگذار می‌شد.

وی افزود: نامگذاری اتوبان نیایش به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اقدام خوبی است که امیدواریم در صحن شورا نیز به تصویب برسد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مسائل مطرح شده مربوط به خط 7 متروی تهران، گفت: این شورای شهر دقت و انرژی خوبی برای مترو گذاشته و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نیز موفقیت خوبی کسب کرده است. بی‌تردید خط هفت متروی تهران معجزه‌ای بوده که ساخته شده است. هم شهرداری و هم دولت گاهی نفع حکمت می‌کنند اما باید دولت مترو را فراموش نکند.

مختاباد ادامه داد: وقتی این خط ساخته شده است بی‌تردید به تدریج تکمیل می‌شود اما نکته مهم این است که این کار انجام شده و به عنوان افتخاری برای مهندسان ایرانی قلمداد می‌شود چرا که در این عمق از زمین توانسته‌ایم این خط را بسازیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تخفیف بودجه مناسب بتوانیم اقداماتی همچون ساخت خط هفت مترو را دنبال کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: البته در حوزه کار فرهنگی اقدامات مناسب نبوده چرا که در مترو در حوزه فرهنگی جای کار بسیاری وجود دارد که با یک بودجه مناسب و برنامه‌ریزی خوب باید این اقدامات انجام شود و در این راستا دولت نیز باید کمک کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 281465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟