مقابله با تهدیدات نیازمند به کارگیری تجهیزات نوین است

امیر محمدرضا پوردستان در حاشیه بازدید از یگان ویژه ناجا، افزود: با توجه به برخی از نا امنی ها در منطقه و تهدیداتی که وجود دارد، نیاز است که تخصصی، کار آمد و با تجهیزات نوین وارد مقابله با این تهدیدات شویم، خوشبختانه تجهیزات نوین ، تهدید و دشمن شناسی و دیگر ظرفیت های مثال زدنی این یگان را به تکیه گاهی برای نظام و مردم مبدل کرده است.

وی ادامه داد: یگان ویژه یکی از یگان های واکنش سریع و پا در رکاب نظام جمهوری اسلامی ایران است، حقیقتا دوستداران نظام و انقلاب با مشاهده توانمندی های یگان ویژه افتخار می کنند.

پوردستان ادامه داد: لازمه یک یگان واکنش سریع؛ ایمان، انضباط، تعهد، تخصص، قابلیت های رزمی، توان جسمی و تجهیزات متناسب با تهدیدات است، که این ویژگی ها در این یگان وجود دارد، من امروز به عنوان یک نظامی لذت بردم که این آمادگی را در این یگان دیدم و خداوند را شاکرم که در مجموعه نیروهای مسلح چنین یگانی وجود دارد که می تواند تکیه گاه امن مردم باشد.

وی گفت: ارتقاء توانمندی ها و مهارت های علمی و عملی باید رویکرد همیشگی در نیروهای مسلح باشد که خوشبختانه این رویکرد را در نیروی انتظامی شاهد هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 280435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟