اتفاق بزرگ فرهنگی در کشور

محمدباقر قالیباف در مراسم بهره برداری از مجموعه باغ کتاب با بیان اینکه بهره برداری از این مجموعه بزرگترین اتفاق فرهنگی در شهر تهران و کشور است، گفت: امروز شاهد هستیم این مجموعه بزرگ با حضور هنرمندان، فرهیختگان بزرگی آغاز به کار می کند.

قالیباف با اشاره به اولین پروژه فرهنگی در دوران مدیریتش گفت: در سال های اولیه حضورم در شهرداری این توفیق را پیدا کردم که به همراه جمعی از هنرمندان و همکارانم ساخت سینمای آزادی Freedom را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: سینمای آزادی برای شهروندان تهرانی حس نوستالژی و تاریخی دارد و زمانی که کلنگ احداث دوباره آن را بر زمین زدیم و اعلام کردیم ۱۸ ماهه این سینما Cinema را به بهره برداری می رسانیم برای خیلی ها یک شوخی بزرگ بود.

شهردار تهران با بیان اینکه این مجموعه در زمان وعده داده شده به شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر Art تحویل دادیم گفت: خوشحالم که در روزهای پایانی خدمتم در شهرداری شاهد اتفاق بزرگ، میمون و مبارکی در عرصه هنر، علم و فرهنگ هستم.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه متعلق به کودکان نوجوانان و آینده سازان کشور است، گفت: این مجموعه را که حاصل تلاش چند ساله همکاران ما در شهرداری به فرزندان کشورم تقدیم می کنم و امیدوارم همه کودکان و نوجوانان به همراه مادران خود از این فرصت فرهنگی استفاده کنند.

در این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس، امرودی معاون سابق اجتماعی، مجتبی عبداللهی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران، ناصر امانی، پشمچی زاده معاون معماری شهرسازی شهردار تهران، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی و هنری، برخی اعضای شورای شهر تهران، برخی سفرای کشورهای خار جی و جمعی از هنرمندان و نویسندگان حاضر بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 278718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟