ضرورت توجه به اسناد بالادستی و اهداف عالیه دانشگاه

بیستمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر ولایتی و با حضور اعضای هیأت امناء و همچنین دکتر نوریان سرپرست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر ولایتی با اشاره به ضرورت توجه به اسناد بالادستی و اهداف عالیه دانشگاه ، برنامه ریزی دقیق به منظور دستیابی به جایگاه والای علمی در راستای ارتقاء مستمر کیفیت ، رفع موانع و هماهنگی با بخش های مختلف به منظور تحقق اهداف برنامه ریزی شده مباحثی را مطرح کردند.

در ادامه، دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت های کیفی، گزارشی از ثبت نام دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع نگرانی داوطلبین و خانواده های ایشان ارائه کردند و اعضاء نیز نقطه نظرات خود را این خصوص بیان کردند و مقرر شد تا اقدامات مربوطه در تعامل با وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و بخش های مرتبط پیگیری و اعلام شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد اقدامات لازم به منظور توسعه کیفی فعالیت های دانشگاه در راستای توجه به کمیت با نگاه تعاملی با نهادها و سازمان های قانونی کشور به منظور پاسخ به نیاز دانشجویان و علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه به اجرا در آید.

در این جلسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص طرح منطقه بندی دانشگاه آزاد اسلامی مطالبی را ارائه و گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی ها در این خصوص بیان کرد و از سوی اعضاء مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 278707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟