تصویر جاسوسی جدیدترین شاسی بلند لندویند+عکس

از نظر اکثر طرفداران خودروی خارج از چین، لندویند به خاطر کپی بی‌شرمانه از رنجروور اووک شناخته می‌شود. اگرچه تعدادی از تغییرات طراحی شاسی‌بلند لندویند X7 باعث شده‌اند این خودرو کمتر شبیه اووک باشد اما خب هنوز هم شباهت‌های آن با محصول معروف بریتانیایی مشهود است.

خوشبختانه این خودروساز چینی تلاش‌های زیادی برای گسترش سبد محصولات خود داشته و اولین تصاویر از شاسی‌بلند جدید این برند در فضای مجازی منتشر شده‌اند.

از آنجایی که لندویند هنوز به‌صورت رسمی خودروی موردبحث را معرفی نکرده و حتی نام آن نیز مشخص نیست بنابراین بسیاری از جزئیات کلیدی آن در دسترس نیستند. با این وجود در تصاویر منتشر شده از نسخه‌ی پیش‌تولیدی این شاسی‌بلند شاهد طراحی ظاهری و کابین کاملاً متفاوت در مقایسه با سایر محصولات این برند هستیم.

در نمای جلو سریعاً شاهد یک جفت دیلایت نازک و جلوپنجره‌ی بزرگی هستیم که به نوعی ما را به یاد شورولت بلیزر جدید می‌اندازد. درست زیر دیلایت ها چراغ‌های اصلی قرار گرفته‌اند که این مجموعه شامل چراغ‌های راهنما و نوربالا است. در بخش پایین‌تر از مه شکن‌ها قرار گرفته‌اند.

این کراس اوور که در تصاویر مشاهده می‌کنید رنگ تیره‌ای داشته که خیلی جالب به نظر نمی‌رسد. خوشبختانه فریم‌های پنجره‌ها، ستون‌های B و C رنگ نقره‌ای دارند. در نمای عقب نیز یک جفت چراغ ساده و خروجی‌های دوگانه اگزوز دیده می‌شوند.

تصاویر جاسوسی کابین نیز نشان دهنده‌ی صفحه‌نمایش بزرگ، غربیلک فرمان D شکل، چرم دو رنگ و تعدادی عناصر نقره‌ای‌رنگ هستند.هنوز مشخص نیست که این محصول جدید لندویند چه زمانی وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟