معرفی جدیدترین نسخه از مرسدس بنز در سال 2022

پس از شکل‌گیری دوباره محصولات کامپکت کمپانی با معرفی نسل جدید A کلاس، مرسدس بنز هم‌اکنون به دنبال ایجاد تغییرات در خانواده C کلاس است.

نسل بعدی این خودرو که به مصاف ب ام و سری 3 و آئودی A4 می‌رود هم‌اکنون در حال توسعه بوده و البته خانواده آن به اندازه برادران کوچک‌ترش یعنی GLA، GLB، A کلاس هاچبک و سدان و CLB و… پرتعداد نخواهد بود. هرچند برخی اخبار درباره احتمال تولید C کلاس آل‌ترین منتشر شده اما در خبر اتوبیلد آلمان اشاره‌ای به منبع آن نشده است.

گفته می‌شود این خودرو یک سال پس از معرفی نسل جدید C کلاس و در سال 2022 معرفی خواهد شد و علیرغم ابعاد کوچک‌تر دنباله‌روی موفقیت E کلاس آل‌ترین خواهد بود.

چنین خودرویی دارای فرم بدنه استیشن واگن خواهد بود و از سیستم تعلیق بلندقدتر با پوشش‌های پلاستیکی اطراف بوده سود خواهد بود. این خودرو در صورت دریافت چراغ سبز تولید دارای برخی پیشرانه‌های نسل آینده C کلاس استاندارد خواهد بود. این پیشرانه‌ها نیروی خود را از طریق سیستم 4Matic به تمامی چرخ‌ها منتقل خواهند کرد.

همچنین انتظار داریم در سال 2022 از نسل بعدی مرسدس بنز E کلاس استیت نیز رونمایی شود. سپس نسخه کوپه این خودرو عرضه خواهد شد و نهایتاً احتمال معرفی مدل کابریولت در سال 2023 نیز وجود دارد.

توضیح: تمامی تصاویر، رندرهای غیر رسمی از مدل‌های مرسدس C کلاس سدان، کوپه، استیشن و GLC نسل بعد می‌باشند.

 

کدخبر: 381748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟