تویوتا خودروی هوشمند آیندگان را معرفی می کند +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 14.05M | مدت زمان ویدیو: 00:02:02

از همان آغاز راه ‌اندازی شرکت، اصول و مبانی بکر مدیریتی در شرکت به کار گرفته شد. مدیر تویوتا معتقد به توسعه ,پیشرفت و بهبود می باشد و این فرآیند در تویوتا نهادینه شده ,بنیان سیستم تولید تویوتا، فلسفه حذف کامل اتلاف‌ هاست.
شرایط ایده‌ آل برای تولید وقتی است، که ماشین آلات و افراد با هم کار کنند، تا بدون هیچ ‌گونه اتلافی ارزش افزوده ایجاد شود. کمینه کردن، چشم‌ انداز و فلسفه از تلاش‌ های تویوتاست ,
خلق خودروها و جامعه خودرو محور که در آن افراد می ‌توانند با سهولت و ایمنی رانندگی کنند. برای دستیابی به این مقصد، باید موازانه ‌ای بین کمینه کردن و بیشینه کردن وجود داشته باشد.
تویوتا به عنوان بزرگترین خودرو ساز جهان , چشم اندازی دیگر از خودروی جدید خود را با نام “FUN VII” در نمایشگاهی در توکیو معرفی نمود.
این خودرو 13 پا طول دارد و قادر است سه نفر (شامل راننده نیز می شود) را در خود جای دهد, از ویژگی هایی که این خودرو را جلوه گر و خاص می کند ؛ وجود صفحات دیجیتالی در داخل و خارج خودرو می باشد که با توجه به سلیقه صاحب آن می توان طرح آن را تغییر داد.
با استفاده از صفحات لمسی ای که درون ماشین تعبیه شده است , افراد این امکان را در پیش رویشان دارند تا سطوح دیجیتالی داخل و خارج ماشین را به نوبه خود طرح ریزی کرده و آن را عوض کنند ,همچنین تصاویر گوناگون , طرح ها , داده ها و سایر اطلاعات را می توان با همین صفحه لمسی بر روی سطح ماشین به نمایش در آورد.

-خودروی-هوشمند
ویژگی جذابی که دارد به افراد این اجازه را می دهد تا هر گونه تصویری را چه غیرواقعی چه رئال برگزینند و بر روی خودرو به نمایش در آید شاید خصوصیت خوبی برای استتار کردن باشد و از آن جالب تر آن که شیشه جلویی ماشین را هم می توان درگیر نمود,
این موارد آنقدر سرگرم کننده اند که سازندگان آن به لحنی کنایه آمیز گفته اند ؛ ما کاری می کنیم که اشخاص برای سرگرم کردن خود در ازای استفاده از گوشی های هوشمندشان از خودروی شان استفاده کنند حتی در زمانی که قرار نیست با آن به جایی بروند. برخی ها نام آن را گوشی چرخ دار هوشمند می نامند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

تویوتا-خودروی-هوشمند

تویوتا-خودروی-هوشمند

تویوتا-خودروی-هوشمند-

 

 

 

کدخبر: 289525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟