شورای شهر گزینه های مدیریتی خود را ارائه دهد

به گزارش خبرنگار رکنا در ارومیه ، حسین مهدی زاده در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به انتصاب رییس جدید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی گفت:  آقای میری اقدم یک ماه قبل استعفا کتبی داده بودند و خواستار تحویل مدیریت این سازمان بودند.

وی با اشاره به فشارهای موجود در خصوص تعیین رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی افزود:  متاسفانه هجمه ای از انتخاب افراد و پیشنهاد گزینه ها در خصوص سازمان فرهنگی بر شهرداری تحمیل می شد که باید این شرایط مدیریت می شد.

شهردار ارومیه اظهار کرد: بعد از بررسی های کارشناسی محمد نقی پور  به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انتخاب شد و وی با تجربه بوده و در حوزه های مختلف کارشناسی فرمانداری فعالیت داشته است.

مهدی زاده ادامه داد:  مشتاق به تعیین چهارچوب از سوی شورا هستیم تا انتخاب مدیران بر اساس آن شاخص ها انجام شود.

وی تصریح کرد:  شورای شهر نسبت به ارائه شیوه نامه انتخاب مدیران اقدام و افراد مدنظر را معرفی کند و در این راستا حاضر به بررسی گزینه های شورای شهر برای پست های مدیریتی هستیم و لازم باشد با شورا نیز هماهنگ می شویم.

مهدی زاده عنوان کرد: در برابر تحمیل مدیران از سوی بیرون مجموعه مقاومت خواهم کرد اما هماهنگی با شورای شهر را برای انتخاب مدیرانی از داخل مجموعه پیگیری خواهیم کرد.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟