اولویت شهرداری تویسرکان خدمت مردم است

به گزارش رکنا در همدان، محمد حسین پوربابیان اینکه عدالت در خدمات شهری باید رعایت شود افزود: تلاش داریم سرمایه گذار را وارد تویسرکان کنیم.

حسین پور با تاکید بر اینکه ما در مقابل مردم و فرزندان این شهرستان مسئول هستیم تصریح کرد: حقوق شهروندی و محله محوری باید دوطرفه باشد و توجه به محله خاص مدنظر نیست بلکه باید به تمام محلات و خیابان‌ها نگاه ویژه داشت و با توجه به اینکه سد معبر مشکل اصلی مردم تویسرکان است با این معضل برخورد جدی انجام خواهد شد.

وی گفت: تویسرکان همانند گنجی می‌ماند که خاکستر روی آن را پوشانده است و با همراهی و همدلی مسئولان تویسرکان به زیباترین شهر استان تبدیل خواهیم شد.

حسین پور با تاکید بر اینکه چشم اندازهای زیبا و باغات تویسرکان چشم هر بیننده‌ای را خیره کرده است افزود: جمع آوری پروژه‌های ناتمام ملاک کار باید باشد و با توجه به این امر اولین پروژه‌ای که توسط شهرداری جدید انجام گرفت پروژه کلنگ زنی پیاده راه سلامت با بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار تا یک سال آینده توسط شهرداری احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه به دلیل وجود ظرفیت‌هایی همچون قبور شهدای گمنام، عارف بزرگ تویسرکانی در این مکان به اجرا درآمده است و شهروندان در این مکان با آرامش خاطر می‌توانند ورزش و تفریح کنند.

شهردار تویسرکان تاکید کرد: بنده اعتقاد به کار جمعی دارم و مراجعه ارباب رجوع به شهرداری امید به کار را ایجاد خواهد کرد.

حسین پور خاطرنشان کرد: مبل و منبت و گردوی تویسرکان به عنوان برندهای شناخته شده این شهرستان فرصت‌های خوبی برای تقویت زیرساخت‌های و سرمایه گذاری گردشگری است.

حسین پور گفت: با اجرای این پروژه‌ها و بکار گیری تمام توان و ظرفیت فرصتهایی خوبی را می‌توان برای حضور گردشگران در این شهرستان فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص‌های رشد هوشمند شهری بحث انسان محوری وایجاد فضاهایی است که انسان را دراولویت قرار دهد.

شهردار تویسرکان بابیان اینکه محله محوری ازدیگر شاخص‌های رشد هوشمند شهرها است، تصریح کرد: طول این طرح ۸۰۰ متر و شامل مسیرهای پیاده رو,، پیست دوچرخه سواری و، فضای سبز و نصب وسایل ورزشی است

 

کدخبر: 737114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟