جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هشترود به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد

به گزارش رکنا،وی ادامه داد: ادارات متولی باید در اسرع وقت از کمپ ترک اعتیاد بازدید نمایند ومشکلات ونواقصات را از نزدیک رصد نمایند تا در اسرع وقت به رفع این مشکلات بپردازند.

امینیان در این جلسه از مسئولان خواست که برای شرکت در جلساتی که از رؤسا دعوت شده است خودش مدیران ادارات حضور داشته باشند واز فرستادن جانشین ویا کارشناس جدا خودداری نمایند.

امینیان متذکر شد:اگر به هر دلیلی رئیس اداره نتوانست در جلسه حضور یابد باید قبلا فرمانداری را در جریان بگذارد.

فرماندار هشترود از شبکه بهداشت ودرمان هشترود به خاطر فرستادن کارشناس مورد خطاب قرار داده وافزود: کارشناس اداره ای که نمی تواند در مورد مصوبات جلسه توضیح دهد بودن یا نبودنش در جلسه هیچ فایده ای برای این جلسه ندارد.ونباید در جلسه حضور یابد .ودر صورت حضور  باید با اطلاعات ودانش مورد نیاز آن جلسه در جلسه شرکت کند.

نماینده دولت در هشترود عنوان نمود: آموزش وپرورش هشترود ونظر کهریزی باید گزارش خود در مورد طرح یاریگران زندگی را در اسرع وقت به فرمانداری  ارسال نمایند تا فرمانداری نیز این مستندات را به استان ارسال نماید.

اداره فنی حرفه ای باید در آموزش معتادین ترک کرده آموزش های لازم را بدهد.

امین امینیان از رئیس اداره فنی وحرفه ای خواست که معتادینی که ترک می کنند باید آموزش های لازم را در هر رشته ای مورد نیاز باشد را به این معتادین بدهد تا این افراد بعد از ترک به کاری اشتغال یایند و مایحتاج خود وخانواده خودرا در بیاورند.

شهردار هشترود به مصوبات محوله خود در مورد کمپ ترک اعتیاد هشترود اقدام کند

فرماندار هشترود از شهرداری هشترود خواست که طبق مصوبات باید در مورد کمپ اقداماتی که قرار است انجام‌دهد  را به صورت مستند در جلسه   ارائه نماید.ودر مورد ماده ۱۶نیز شهرداری باید  معتادین متجاهررا جمع آوری کند ودر کمپ مخصوص این افراد را نگهداری نماید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟