در این جلسه امینیان  خواستار قطع بی رویه درختان شد

 فرماندار هشترود قطع درختان را غیر قانونی دانست وخواستار جلوگیری از قطع بی رویه آن شد.

به گزارش رکنا، امینیان در ادامه از پلیس راه وکلیه نیروهای نظامی وانتظامی خواست که اگر موردی را در مورد قاچاق چوب مشاهده کردند .حتما جلوگیری کرده وبا آنها برخورد قانونی نمایند.وافراد خاطی را به مراجع قضایی معرفی نمایند .تا طبق قانون با آنها برخوردشود.

امینیان هرگونه قطع درخت را منوط به مجوز داشتن از سوی ادارات جهاد کشاورزی دانست وگفت:  قانون این اجازه را به جهاد کشاورزی داده است که اگر احیانا بخواهند درختی را ببرند ویا چوبی را جابجا نمایند باید حتما مجوز تردد از جهاد کشاورزی داشته باشند.

فرماندار هشترود در مورد صدور مجوز حمل چوب نیز گفت:با سامانه ای که طراحی شده است به راحتی می شود خودرو حامل چوب را رصد کرد وفهمید که این  از کجا وبه کجا قرار است منتقل شود.

فرماندار هشترود در آخر از تشکیل اکیپی خبر داد وگفت:با حضور ادارات متولی ازجمله اداره منابع طبیعی وجهاد کشاورزی و...از  محل دپوی چوب ها بازرسی شود واگر محل خوب باشد که هیچ واگر محل دپو نامناسب باشد به فرد ابلاغ شود تا محل دپوی چوب را تغییر دهد.

مردم را تشویق به تولید  وزراعت چوب وفرآوری بکنید.

امین امینیان از مسئولین خواست که مردم را تشویق کنند که به زراعت چوب و تولید چوب وهمچنین به فرآوری آن روی بیاورند  .

وی تاکید کرد: چون اینکار می تواند هم درمسئله اشتغالزایی وکارهای دیگر  نقش به سزایی ایفا کند.

صاحبان چوب ها خودشان مواظب باشند تا سارقان به محصولات چوبی آنها شبیخون نزنند.

فرماندار هشترود از صاحبان چوب خواست که خودشان حتما نظارت کافی از بابت جلوگیری از سرقت  داشته باشند و اگر موردی را ملاحظه کردند فورا با نیروهای انتظامی تماس بگیرند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟