جلسه کارگروه احداث بازارچه عرضه تولیدات داخلی و ساماندهی دستفروشی در محل  فرمانداری هشترود برگزار شn

 به گزارش رکنا،وی ادامه داد:به شهرداری یک هفته مهلت داده می شود تا در مورد تعیین تکلیف در مورد صورت جلسه ساماندهی دست فروشان جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد : اداره صمت به کلیه اصنافی که سد معبر کرده اند باید هشدار های لازم را بدهد که از ایجاد سد معبر جدا خودداری نمایند واین اصناف هرچه سریعتر لوازم وابزاری که باعث می شود ایجاد سد معبر گردد را جمع آوری کنند وهمچنین در مورد وانتی ها

 

 ها هم محلی را در اختیار شان گذاشته شود وهمه این دست فروشان نیز به آن محل بروند.واز توقف خودروهای خود در کنار خیابانها وپیاده روها پرهیز نمایند.

 

امینیان تصریح کرد: در مورد تبدیل بازار هفتگی شهرستان به بازار روز نیز شهرداری باید اقدامات اولیه را انجام دهد ونتیجه را جلسه بعدی اعلام نماید.

 

امینیان تصریح کرد: امیدواریم با همت همه مسئولان ودست اندرکاران بازارچه فروش محصولات تولیدات داخلی وبومی  وصنایع دستی روستایی در  منطقه راه اندازی شودتا تولید کنندگان بتوانند حاصل دسترنج خودرا در این بازار به فروش برسانند.

نماینده عالی دولت در هشتروددر ادامه به شهرداری تاکید کرد :حتما برای ایجاد بازارچه محلی ودائمی ونیز برای سروساماندهی به دست فروشان اقدام عاجل انجام دهد چون مردم واهالی شهرستان خواستار ساماندهی دست فروشان هستند .

امینیان خاطر نشان کرد:خود دست فروشان نیز مشتاق هستند که هرچه سریعتر سروسامان داده شوند ومحل مشخصی باشد تا آنها بتوانند محصولات خودرا در آنجا به فروش برسانند.

 

هر واحدی وصنفی که به اخطار ادارات توجه نکند پلمپ خواهد شد

فرماندار هشترود از اداراتی که به عنوان ناظر به بخش فروشندگان وسد معبر کنندگان هستند خواست اگر به صنف یا واحدی به علت تخلف اخطاری داده شد اگر در مهلت مقرر عمل نکند ،ادارات با هماهنگی دادستان محترم وبا همکاری نیروی انتظامی واحد متخلف را پلمپ کنند.تا صنف پلمپ شده اقدام به رفع مشکلات خود بکند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟