نصب مشخصات نانوایی ها در هشترود اجباری است

به گزارش رکنا، وی گفت:نظارت وپایش از نانوایی ها باید دقیق وبه طور جد انجام گیرد وی ادامه داد:سودی که بعضی از نانوایان از فروش غیر قانونی آرد می کنند بیشتر از جریمه ای که توسط،بازرسین اداره صمت می کنند می باشد واین مورد قبول نیست ومبلغ سود با جریمه هیچ گونه سنخیتی باهم دارند.

فرماندار هشترود از بازرسین اداره صمت وغله خواست اگر نانوایی طبق چک لیست مورد داشته باشد باید جریمه شده وپروانه اش ابطال گردد.

نماینده عالی دولت در هشترود اضافه کرد:باید نظارت ها به کلیه واحدهای نانوایی هم در خود شهرستان وهم در روستاهها هوشمندانه وسیستماتیک باشد.ونگذاریم که یک واحد نانوایی حتی یک گرم در آرد مصرفی اهمال کاری کند وآن آرد را آزاد به فروش برساند.

فرماندار هشترود در ادامه به کیفیت بهتر گندم هشترود اشاره کرد وگفت:با توجه به اینکه کیفیت آرد هشترود بهتر ومطلوب تر است بالطبع نانی که با این گندم پخت می گردد باید بهترین نوع نان باشد وهیچگونه اعتراضی از طرف هیچ شهروندی مبنی بر عدم کیفیت نان داشته باشدو همه از پخت نان رضایت داشته باشد

امینیان اظهار کرد:کلیه نانوایان باید از کارتخوان استفاده نمایند واین کار می تواند در بر آورد گرانفروشی وکم فروشی کمکی به اداره صمت بکند وبا بررسی کارتهای کشیده شده می شود حساب کرد که چقدر وبه چه قیمتی نان به فروش می رسد.

امینیان خاطر نشان کرد:اضافه کردن هرگونه کنجد وسیاهدانه از طرف نانوایی ها ممنوع است مگر اینکه خود خریدار کنجد مورد نیاز را به نانوایی بدهد تا در پخت تان استفاده کند وگرنه هیچ نانوایی حق استفاده از این مواد در پخت نان ندارند.

فرماندار هشترود بازهم تاکید کرد :هیچ نانوایی حق ندارند در قبال خرید نان پول دریافت نمایند وحتما باید از کارت خوان استفاده کنند واین به خاطر جلوگیری ازکنترل بیماری کرونا هم حائز اهمیت است.

امینیان بیان کرد: هر نانوایی که تخلف کند وبه اخطارهای بازرسین اداره صمت وغله وشبکه بهداشت ودرمان باید باید پلمپ موقت گرددواگر تخلف دوباره تکرار شد پروانه نانوایی برای همیشه ابطال گردد.

رئیس جلسه شورای آرد ونان هشترود ادامه داد:نانوایی هاییکه به نحوی سهمیه آنها اضافه آمده است با هماهنگی بخشداران آن واحدهاییکه از هر نظر مورد قبول اداره صمت وبازرسین هستند در اختیار این نانوایی ها قرار داده شود.

امین امینیان اظهار امید واری کرد:سعی خواهیم کرد با توجه به وضعیت تحریم آرد ونان طوری عمل کنیم که قیمت آرد آزاد ویارانه ای یکسان سازی گردد تا دست سود جویان از این کار کوتاه گردد وماباید بستر تخلف را مسدود نماییم .نظارت ها مطلوب است ولی باید این نظارت ها با جدیت باشد ونانی که بدست مردم می رسد از هر لحاظ،با کیفیت وبهداشت موردی نداشته باشد.ومردم نان سالم تهیه کرده وبه سفره های خود ببرند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟