فرماندار هشترود: دست فروشان داخل شهر هشترود ساماندهی می شوند

به گزارش رکنا، وی از شهرداری واداره صمت واتاق اصناف خواست که محلی را در داخل شهر که مشخص نمایند وکلیه دست فروشان ووانتی ها ونیسانی هایی که در حاشیه خیابانها  اقدام به فروش وسائل مختلف می کنند در آن محل جمع آوری نمایند.

امینیان با انتدیگر  از عملکرد بعضی از متولیان امر جمع آوری دست فروشان نیز گفت:جمع آوری دست فروشان مختص شهرداری نیست باید ادارات دیگر نیز باهم سرکار بیایند وبرای رفع این معضل اقدامات اساسی بکنند.

فرماندار هشترود تاکید کرد:اگر ادارات متولی نتوانستند همه دست فروشان در یک زمان ساماندهی کنند حداقل نصف این دست فروشان را تا پایان سال ساماندهی کنند ومابقی را سال دیگر اقدام کنند.

فرماندارهشترود تصریح کرد:در هشترود قیمت میوه با بقیه شهرستانها فرق دارد وگرانتر از دیگر نقاط می باشد ودلیل آنهم نبود میدان تره بار در این شهرستان است ومغازه دار مجبور است برای تهیه محصولات مورد نیاز خود از میدانهای تره بار دیگر شهرستانها تهیه می کنند که برای اینکه پول کرایه حمل بار را هم به نحوی در بیاورد همان کرایه را نیز به روی میوه ویا سبزی خواهد کشید.پس لازم است متولیان امر تا جلسه بعد موظف هستند در چهار گوشه شهر جستجو نمایند ومحلی را که از هر نظر آمادگی لازم را داشته باشد تا ایجاد میدان تره بار تمام دست فروشان یا حداقل نصف این دست فروشان را در آن محل ساماندهی کنند.

کلیه مغازه داران باید اجناس خودرا داخل مغازه خود بگذارند

امین امینیان از تمامی اصناف خواست از قراردادن هرگونه محصول ویا ابزار کاردر پیاده روها یا خیابانها پرهیز کنند .چون شهرداری وبقیه ادارات مرتبط مثل اداره صمت ،شبکه بهداشت و تعزیزات وهمچنین نیروی انتظامی طبق قانون با این افراد که با بساط اجناس خود در پیاده روها ویا خیابانها اقدام به سد معبر کنند برخورد خواهند کرد.

مهدی_پورصادق شهردار هشترود در جلسه کارگروه احداث بازارچه عرضه تولیدات داخلی و ساماندهی دستفروشی نیز گفت:

 برخی افراد سد معبر به اخطار های شهرداری بی توجه هستند.

 به علت نبود میدان تره بار در هشترود قیمت میوه در هشترود نسبت به سایر شهرها خیلی زیاد است.

 بازار هفتگی هشترود به بازار روز تبدیل خواهد شد.

 مردم شاکی حضور مکانیک ها در خیابان شهید رجایی هستند.

 مکانیک های خیابان شهید رجایی به جای تعمیر ماشین در مغازه در پیاده رو اقدام می کنند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟