نارصایتی مردم از وعده های تحقق نیافته دولت است

به گزارش‌ رکنا حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع گفت: راهبرد دشمن حضور حداقلی در انتخابات اما راهبرد رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات است و مردم در این بین نقش اساسی دارند تا راهبرد رهبری را جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: دشمن کلیدواژه تحریم انتخابات را در رسانه های خود دنبال می کند لذا هر فردی با هر جایگاهی که دارد مردم را به عدم حضور ترغیب کند بزرگترین خیانت را انجام داده است.

جعفریان تصریح کرد: القای مهندسی انتخابات از سوی نظام توسط دشمنان نیز در هر دوره ای که آنها احساس کنند دولت همسو با آنها شانسی ندارد، گفته می شود اما در هر دوره مردم انتخاب کننده هستند.

وی ادامه داد: تحریف محتوایی و اینکه نارضایتی مردم از نظام نیز شگرد دیگری از سوی دشمنان است اما آنها باید بدانند عملکرد ضعیف برخی از دولت ها باعث ناراحتی مردم شده است.

جعفریان تاکید کرد: مردم از مسئولانی که شعار حل مشکلات در ۱۰۰ روز می دادند و هیچ کاری نکردند ناراضی هستند.

امام جمعه هشترود بیان کرد: ناکارآمدی دولت بمنزله ناکارآمدی نظام نیست لذا باید در انتخاب خود دقت کنیم تا دولت قوی سرکار بیاید.

وی خاطرنشان کرد: برخی ها در مناظره ها همسو با دشمن صحبت می کنند و در راستای صحبت‌های دشمنان حرکت می کنند که باید مردم آگاه باشند.

جعفریان ابراز کرد: اصل خواسته دشمنان عدم حضور در انتخابات است و بدنبال ایجاد هراس از تشکیل دولت جوان انقلابی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟