مشارکت در تعیین سرنوشت خود نشانه عقلانیت وهوشمندی یک ملت است

وی گفت: چون مردم با شرکت در انتخابات به دشمنان داخلی وخارجی می فهمانند که هیچ وقت نسبت به آینده کشور وفرزندانشان بی تفاوت نیستند.

حجت الاسلام اباذری اظهار کرد:

درطول چند سال گذشته گرانی وتورم وفساد خاطرات تلخی برای مردم ایجاد کرده است اما مردم با انتخاب اصلح وشیرین ،این خاطرات تلخ خودرا فراموش خواهند کرد

به گزارش رکنا وی ادامه‌ داد: هر رای مردم مشت محکمی بر دهان استکبارجهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوب اباذری متذکر شد:

حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی بسیار مهم است چرا که در شرایط فعلی که استکبار جهانی در هر زمان وهر لحظه جنجال آفرینی می نماید، حضور سبز مردم سلحشور ایران برگ زرین دیگری را در تاریخ کشور رقم خواهد زد.

وی با دعوت از همه اقشار جامعه برای شرکت در این انتخابات، آن را وظیفه دینی و ملی برشمرد و افزود: باید با انتخاب اصلح قدم موثری برای رشد و آبادانی ایران اسلامی برداریم.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات بسیار مهم است افزود: دلسوزان نظام باید بدانند که دشمنان با تبلیغ گسترده درصدد کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات هستند بنابراین رسانه ها باید نسبت به امید آفرینی و ترغیب مردم به حضور در این رویداد تلاش کنند.

وی اضافه کرد: هر چند کمبودها و گلایه هایی وجود دارد ولی نباید به اساس جمهوری اسلامی بی توجه بود بلکه باید با صف آرایی در برابر توطئه ها و جنگ نرم دشمنان نظام، زمینه را برای انتخاب فرد اصلح مهیا کرد

اباذری با اشاره به در پیش بودن رویداد مهم انتخابات ۲۸ خرداد مجددا تاکید کرد : دشمن از همه امکانات بهره می‌گیرد که انتخابات ایران را کم رنگ‌ جلوه دهد اما آنها سخت در اشتباه هستند زیرا رهبر انقلاب به صراحت فرموده اند: که این انتخابات به لطف خدا و همت مردم مایه افتخار خواهد بود.وموجب سر شکستگی وحقارت دشمنان ایران اسلامی در هر کجا که هستند خواهد بود خصوصا آمریکا واسرائیل سیلی محکمی از حضور پر شور مردم در روز ۲۸خرداد در پای صندوقهای رای خواهند خورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود در پایان تاکید کرد: ملت ایران اسلامی در سختی‌های فراوان پای کار آمدندو به لطف خدای متعال بار دیگربا لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری تمام حیله ها ودسیسه های شیاطین را خنثی خواهند کرد و دشمن را یاس ومایوس خواهند کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟