بلای هولناک سر زن جوان گلستانی / تلاش برای زنده ماندن بی فایده بود
تبلیغات

به گزارش رکنا،  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: زن ۳۵ ساله بر اثر سقوط از آبشار «لوه» گالیکش فوت کرد.

سیدرحیم میرکریمی  اظهارکرد: عصر پنجشنبه سقوط از ارتفاع یک زن ۳۵ از آبشار لوه گالیکش توسط اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مرگ تلخ زن جوان گلستانی پس از سقوط از ارتفاع

وی افزود: با دریافت گزارش سه تیم امدادی از پایگاه‌های مرکزی، تنگراه و سه راهی گالیکش با به همراه داشتن تجهیزات کوهستان و بکارگیری سه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

کریمی توضیح داد: این فرد که از ارتفاع ۷۵ متری آبشار سقوط کرده بر اثر شدت جراحات فوت شده بود.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی با استفاده از بسکت فرد جانباخته را پس از چند ساعت تلاش از مسیر صعب العبور آبشار به بالای آبشار منتقل کردند و بعد از تأیید اورژانس، تحویل انتظامی دادند.

گفتنی است که آبشار لوه در محور گالیکش به جنگل گلستان قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 582609
  • تجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور یادگار امام

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات