پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • در ازدواج با دختری که دوست دارم مردد هستم

    پسری 23 ساله هستم. قصد ازدواج با دختری را دارم كه از قبل او را می‌شناسم. وی قبلا یك رابطه تلفنی داشته است. درباره تصمیم به ازدواج با او مردد شده‌ام. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۰:۴۲:۴۹
  • تا حالا پسری که به او علاقه دارم را ندیده ام

    دختری 16 ساله هستم. حدود دو سال است با پسری از طریق تلفن آشنا شده‌ام اما او را تا الان ندیده‌ام. هر موقع حرف از دیدنش می‌زنم بحث را عوض می‌كند یا بهانه‌ای می‌آورد. نمی‌دانم باید چكار كنم.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۰:۳۶:۳۳
  • پسرم به فامیل بدبین است

    پسری هجده ساله دارم. نسبت به خانواده بسیار مهربان و دلسوز است، اما دو رذیله اخلاقی دارد كه من را رنج می‌دهد، اول اینكه نسبت به فامیل بدبین است و دوم به خود مغرور است و هرچه در این باره با او حرف می‌زنم، فایده‌ای ندارد. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۰:۳۲:۰۵
  • چرا نباید در سن کم به کودکان موبایل بدهیم؟

    پسری 13 ساله دارم كه قبلا برایش تلفن همراهی تهیه كرده بودم، ولی بعد از اینكه از اطرافیان شنیدم نباید برای پسرها در این سن گوشی تهیه كرد، گوشی را از دستش گرفتم. حالا او اصرار دارد گوشی را از من بگیرد. می‌خواستم بدانم چرا نباید در این سن برای بچه‌ها گوشی همراه تهیه كنیم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۰:۲۶:۵۲
  • پسرم در 16 سالگی عاشق شده است

    پسرم 16 سال دارد. بسیار عصبی و زود‌رنج است. اخیراً به دختری دل‌بسته شده است. از این بابت نگرانش هستم. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۰:۲۲:۴۲