8 زن بین 23 مرد قمارباز چه می کردند ؟ / در رودسر فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در داخل کافه باغ خود واقع در روستای حسین آباد رودسر اقدام به برپایی مکان قماربازی با حضور افراد مختلف از شهرستان‌های همجوار از قبیل زن و مرد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده است، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به مکان‌ اعلامی اعزام شدند.

پلمب کافه باغ و دستگیری 23 مرد و 8 زن به اتهام قماربازی در رودسر

وی با بیان اینکه در محل مورد نظر، ۲۳ مرد و ۸ زن حین قماربازی دستگیر شدند، تصریح کرد: یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال وجه نقد، دو دستگاه کارتخوان برای انتقال وجه حاصل از قماربازی و آلات قمار کشف شد.

سرهنگ جوانمردی با اشاره به اینکه فعل قمار خلاف قانون و شرع مقدس اسلام است و تاکنون باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها شده است، گفت: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرائم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کافه باغ مورد نظر پلمب شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟