سامره: بازیکنان استقلال استرس دارند

«علی سامره» پیشکسوت استقلال در خصوص تساوی استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برترفوتبال به خبرنگار رکنا اظهار داشت: متاسفانه استقلال ضمن خلق موقعیت‌های متعدد توپ‌هایش به گل تبدیل نمی‌شود. چرا که تعداد بازی‌های تیم زیاد شده است. این اتفاق با توجه به اینکه مشکلات مالی و مدیریتی امسال استقلال نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است، فکر می‌کنم باید به خاطر عدم تمرکز و نوع تفکر بازیکنان تیم باشد. چرا که احساس می‌کنم بازیکنان داخل زمین تحت فشار هستند و در شرایط عادی نمی‌توانند تصمیم درستی بگیرند. البته باید ببینیم که دلیل اصلی نداشتن تمرکز بازیکنان چیست؟ آیا به فشار کادرفنی و یا به مشکل بیرون از فوتبال مربوط می‌شود یا خیر؟ 

وی افزود: در هر صورت هر چه که هست، این موضوع بر روی عملکرد تیم تاثیر گذاشته است. معتقدم در حال حاضر باید همه بازیکنان عملکرد خودشان را تک به تک آنالیز کنند.تا متوجه شوند، کجای مغز و روح‌شان درگیر شده که داخل زمین آن تمرکز لازم را ندارند. چون خود بازیکن باید به خودش کمک کند. البته ناگفته نماند که کادرفنی هم می‌تواند در این مسیر بازیکنان را به سمت و سوی آرامش راهنمایی کرده باعث رشد و پیشرفت‌شان شود.

وی در واکنش به اینکه فکر می‌کند استقلال با توجه به فاصله گرفتن از جدول و تساوی در آبادان بتواند در دربی پیروز شود یا خیر ادامه داد: دربی کری‌ها و حساسیت‌های خاص خودش را دارد. موفقیت در این بازی مهم تماما به میزان انگیزه، تلاش و تمرکز بازیکنان برمی‌گردد. هیچ ارتباطی به فاصله گرفتن استقلال از صدر ندارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه بسیاری معتقدند، استقلال تاکتیک‌ لازم را ندارد خاطر نشان کرد: در هر صورت استقلال بازیکنان جدیدی اضافه کرده و تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته است. برای اینکه بازیکنان جدیدی و قدیمی تیم با تفکرات مربی جفت و جور شوند زمان زیادی لازم است. امیدوارم بازیکنان استقلال هرچه سریع‌تر و در نهایت آرامش خودشان را به فوتبال ایران دیکته کرده و نمایش خوبی دربازی‌ها داشته باشند. تا ضمن خوشحال کردن دل هواداران پاسخ اعتماد باشگاه و سرمربی تیم را هم به خوبی بدهند.

سامره در پایان خاطر نشان کرد: در آخر باید اضافه کنم که متاسفانه بازیکنان استقلال استرس دارند، که این استرس می‌تواند هر دلیلی داشته به وجود آمده باشد. همانطور که گفتم برای رفع آن هم باید تمامی نفرات تیم کارشناسی شوند تا به آرامش رسیده بتوانند در ادامه عملکرد خوبی داشته باشند.

کدخبر: 745975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟