ژستد به کار استقلال نیامد؟

به گزارش رکنا، تیم فوتبال استقلال روز گذشته از ساعت 16 به مصاف صنعت‌نفت آبادان رفت. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نکته این بازی بازگشت «رودی ژستد» به ترکیب اصلی تیمش بود.  این بازیکن خارجی استقلال  از پانه‌تولیکوس یونان به تهران آمد و به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد.

ژستد که در 2 دیدار برابر فجرسپاسی و نساجی مازندران به میدان رفت؛ در تقابل برابر گل‌گهر مجوز حضورش در میدان صادر نشد تا حاشیه‌های زیادی برای این بازیکن به وجود بیاید.

این مهاجم 33 ساله در بازی مقابل فجرسپاسی به مدت(61 دقیقه) و در دیدار مقابل نساجی‌مازندران (71 دقیقه) به میدان رفت یک کارت زرد هم دریافت کرد. با وجود تلاش زیاد نتوانست توپی را وارد دروازه حریف کند تا استقلال درهر دوی این دیدارها به تساوی رضایت دهد.

ژستد در بازی روز گذشته تیمش برابر صنعت نفت آبادان هم درست مانند 2 بازی قبلی ضمن خلق موقعیت‌های متعدد نتوانست به کار استقلال بیاید و خودی نشان دهد. که با این وضع به نظر می‌رسد این مهاجم رفته رفته جایگاهش را در استقلال از دست بدهد.

در مجموع خارجی‌های استقلال در بازی با صنعت‌نفت نمایش چندان خوبی نداشتند. چرا که یامگا هم بعد از شروع فوق‌العاده در دیدار مقابل ذوب‌آهن، در مسابقه مقابل نفت ضربات عجیبی به توپ زد و چند فرصت خوب استقلال را به آسمان فرستاد. با تمام این‌ها اما هواداران استقلال امیدوارند یامگا و ژستد که هفته قبل به خاطر عدم صدور مجوز بازی جنجال بزرگی ایجاد شد، روز دربی بتوانند گره‌ای از کار استقلال باز کنند. باید به انتظار نشست و دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟

کدخبر: 745937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟