مجیدی: چرا اکبریان را انتخاب کردند؟/ در ضربات آخر دقت نکردیم

به گزارش رکنا، «فرهاد مجیدی» سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی در کل برگزار شد و به  ما اندازه 6 بازی قبل ایجاد موقعیت کردیم ولی از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. نفت با یک ضربه ایستگاهی یک امتیاز از ما گرفت. البته داور 2 پنالتی را نگرفت ولی این کارِ داور تاثیری در نتیجه بازی ندارد!

وی افزود: انتخاب او با توجه به اتفاقات 2 سال پیش را نمی‌دانیم ولی هیچ اشکالی ندارد. می شد یک بازی دیگر را به آقای اکبریان بدهند ولی این 2 پنالتی هیچ تاثیری در نتیجه بازی ندارد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان خارجی تیمش استفاده کرده یا خیر گفت: من از همه بازیکنانم راضی هستم و فقط در زدن ضربات آخر دقت نکردیم. همانطور که گفتم به اندازه 6 بازی گذشته‌مان فرصت ایجاد کردیم.

مجیدی در خصوص اینکه چه شناختی از نفت آبادان داشت گفت:من بازی این تیم با پرسپولیس و دیدار این تیم با گل گهر را دیده بودم. این تیم جوانان خوبی دارد و در ادامه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

همچنین در جریان این نشست خبرنگاری از مجیدی سوال کرد که از چه فرمولی استفاده کرد که از بازیکنان خارجی تیمش استفاده کند گفت:در مورد بازی اگر سوالی دارید من در خدمت هستم. این موضوعات د ر حیطه وظایف من نیست.

کدخبر: 745659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟