فیلم گفت و گو با ترلان پروانه
حجم ویدیو: 4.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان است. چندی پیش ترلان پروانه لایو اینستاگرامی گذاشته بود. در این لایو ترلان پروانه به سوالات مردم پاسخ داد. ترلان پروانه به سوالی درباره عمل بینی اش برخورد کرد. پاسخ ترلان پروانه را در ادامه ببینید.

ترلان پروانه بازیگر جوان دهه هفتادی در یک لایو اینستاگرامی با طرفداران خودش صحبت می کرد که برخی از آنها به او گفتند دماغت زشت است و بهتر است عمل کنید، پاسخ جالب ترلان پروانه را ببینید.

چهره ترلان پروانه طبیعی است؟

ترلان پروانه یکی از بازیگران زن ایرانی است که تاکید زیادی بر نچرال بودن قیافه اش دارد. او حتی در برخی مصاحبه ها گفته که مردم عمل می کنند تا چشم و گوش های مثل او داشته باشند (در تبلیغ این عمل ها از تصویر ترلان پروانه استفاده می شود).

ترلان پروانه بعد از سحر قریشی جنجالی ترین بازیگر زنی است که حاشیه هایی را با فوتبالیست های کشور داشته و حتی چند فوتبالیست بر علیه او مصاحبه کرده اند.

ترلان پروانه گیمر حرفه ای است

ترلان پروانه یک گیمر حرفه ای است و در صفحه شخصی خود درباره بازی های رایانه ای صحبت های زیادی می کند . ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 718333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟