پهپادهای ایرانی که 22 کشور درخواست دادند + عکس

به گزارش رکنا، سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در همایش علم و فناوری در دفاع مقدس که صبح امروز در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: سپاه مردم‌دار و مردم‌یار است و تا پایان نیز اینگونه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در حال برنامه‌ریزی است تا بین مردم و نظام و سپاه فاصله بیاندازد. ما باید ضعف‌ها و کاستی‌ها را برای مقابله با دشمن و ناکام گذاشتن دشمن برطرف کنیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به جلسه‌ای که فرماندهان پیش از عملیات والفجر ۸ با امام خمینی (ره) داشتند، گفت: ما نگرانی‌هایی درباره سرنوشت عملیات داشتیم که امام فرمودند خدا فرمانده است و همان خدایی که نماز را واجب کرده است، دفاع را نیز واجب کرده است. بروید بجنگید و پیروز خواهید شد.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: ما مطمئنیم که با ملتی متحد و فرهنگ‌ساز پیروز خواهیم شد؛ البته لازمه آن حکمرانی صحیح است. بنابراین آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند بر ملت ایران پیروز شوند.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب حدود ۸۰ درصد تجهیزات دفاعی از خارج، تأمین می‌شد گفت: امروز بیش از ۸۰ درصد تجهیزات دفاعی را در داخل تولید می‌کنیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در عین حال اعلام کرد: ۲۲ کشور درخواست خرید پهپادهای ایرانی را دارند.

منبع: مهر

کدخبر: 834148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟