شهردار تهران ولادت حضرت مسیح(ع) را به شهروندان مسیحی تبریک گفت

به گزارش رکنا، در این پیام آمده است: محبت، عشق به همنوع و کمک برای رشد و تعالی بشر، یکی از مهمترین وظایف دینی و اخلاقی ما و یکی از زیباترین دستورات الهی برای زندگی و همزیستی اجتماعی انسانها است. همه انسان ها لایق دوست داشتن، دوست داشته شدن، ملاطفت، خیرخواهی و نیک فرجامی هستند. امروز که انسان درگیر جنگها، تحریمها، معضلات اخلاقی و به ویژه بیماری کووید-۱۹ است؛ بیش از هر زمان دیگری به تامل، توسل و عمل به این آموزه های الهی نیازمندیم.

تهران، شهری که ما می کوشیم آن را به عالی ترین شکل ممکن، به " شهری برای همه " تبدیل کنیم؛ شهریست که به گواه تاریخ، پیروان ادیان مختلف الهی سالهای طولانی در آن، کنار هم با صلح و دوستی زیسته اند و امروز همچنان این پیوندهای دوستی مستحکم تر از گذشته قابل رویت است. میلاد مبارک حضرت مسیح (ع) ، فرصتی دوباره برای تجدید مهربانی و همدلی ما با مسیحیان ایران و جهان است. امیدواریم روزی در تمام شهرهای جهان فرا برسد که همه اقوام، ملیتها و پیروان ادیان الهی، در کمال صلح و آرامش و سلامتی، در کنار یکدیگر زندگی شیرینی را تجربه کنند.

من از طرف همه شهروندان تهرانی فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت عیسی (ع) را تبریک عرض می کنم و برای همه مسیحیان تهران و جهان سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و بهروزی آرزومندم.   آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟