همه چیز درباره استخر فایبرگلاس

 

آیا استخر فایبرگلاس برای شما و فضای مدنظرتان مفید است یا خیر؟ برای پاسخ به این نوع از سؤالات با مطالب مفید ما در رابطه با انواع استخرها از جمله فایبرگلاس و شناخت بیشتر و بهتر این نوع استخر همراه باشید.

ساختار استخر فایبرگلاس

برخلاف استخرهای بتنی که از پایه‌ی اصلی میلگرد فولادی ساخته شده سازه اصلی این استخر از جنس تماماً فایبرگلاس می‌باشد که یک سازه یک تکه را تشکیل می‌دهد. با توجه به این موضوع که ورق‌های کامپوزیتی پلیمری یا فایبرگلاس در طبیعت تجزیه نمی‌شوند و حتی در مقابل نور مستقیم خورشید هم مقاوم هستند بعد از گذشت ۳۰ سال سرنوشتی شبیه بتن را خواهند داشت که بسیار احائز اهمیت است. استخر فایبرگلاس در مقایسه با سایر استخرها از پنل‌های دیواری پلاستیکی یا فلزی و در کنار آنها دو قاب برای پایداری کف و پشتیبانی از دیوارهای جانبی ساخته شده است. علاوه بر این  یک آستر جهت مهر و موم خلا دیوارها و کف روی این بخش‌ها قرار می‌گیرد.

مزایای استخر فایبرگلاس

  • مدت زمان نصب و راه اندازی کوتاه در مقایسه با استخرهای بتنی و سنتی
  • هزینه کم نگهداری استخر
  • دوام و عمر طولانی‌تر نسبت به استخرهای بتنی با پوشش سرامیک و یا سیمان و پلاستر
  • قابلیت ترمیم پله‌ها و سکوهای زیبا و کاربردی
  • خاصیت ضدجلبک استخر به دلیل وجود پوشش صیقلی و عدم وجود تخلخل
  • خاصیت ضد خوردگی این استخرها در مقابل اسید و کلر و دیگر مواد شیمیایی
  • نظافت آسان استخر آسان

تجهیزات کاربردی در استخرهای فایبرگلاس

آبنما پرده آب

 آبنما پرده آب یکی از تجهیزات جذاب در ساخت استخرها است. در آبنما پرده آب، آب مانند یک پرده خارج شده و در واقع تداعی‌گر آبشارهای طبیعی است و جلوه‌ای فوق‌العاده زیبا و خاص را به فضایی که در آن استفاده شده است، می‌دهد. جنس آبنما پرده آب از استیل 304 نگیر است و به همین دلیل بالاترین میزان مقاومت را در برابر پوسیدگی و خوردگی دارد و حتی می‌توان گفت به هیچ‌ وجه متوجه آسیبی نمی‌شود. آبنما پرده آب در دو مدل شوتر (با پرتاب آب بین 30 تا 75 سانتی متر به جلو) و ثقلی (با پرتاب آب بین 5 تا 35 سانتی متر به جلو) تولید می‌گردد. این آبنما را می‌توانید در طول‌های 20 تا 200 سانتی‌متر در کنار استخرهای فایبرگلاس جهت زیبایی هرچه بیشتر به کار ببرید. آبنما پرده آب در مجموعه بزرگ آراکس با 15 سال ضمانت پس از فروش به مشتریان عزیز عرضه می‌گردد.

استخرهای فایبرگلاس

آبنما کرتین استخری

آبنما کرتین استخری یکی از تجهیزات جذابی است که در ساخت استخرها به ویژه فایبرگلاس جهت زیباسازی فضا کاربرد دارد و جلوه فوق‌العاده­ای را به استخر می‌دهد. نحوه عملکرد آبنما کرتین استخری به گونه‌ای است که آب را به داخل استخر برمی‌گرداند. آبنما کرتین استخری، مانند آبنما پرده آب از استیل براق یا استیل خش‌دار قابل تولید می‌باشد که انتخاب بین این دو به سلیقه شخص سفارش‌دهنده مربوط می‌شود. شما می‌توانید از جنس گرفته تا ارتفاع و اندازه دهانه را خودتان مشخص کنید و آبنمای خود را مطابق با سلیقه شخصی­تان برای کاربرد در کنار استخرفایبرگلاس بسازید. آبنما کرتین استخری مدرن‌ترین تولیدات شرکت آراکس می‌باشد که با نمایی خاص و شگفت انگیز به مشتریان عزیز عرضه می‌گردد.

آبنما بارانی

آبنما بارانی یکی از خلاقانه‌ترین نوع آبنما است که با طراحی مدرن خود علاقه‌مندان بسیاری را جذب کرده است. مدرن­ بودن در عین انتقال حس آرامش علت علاقه بسیار زیاد افراد به آبنما بارانی است. استفاده از آبنما بارانی در خانه‌ها و ویلاها باعث می‌شود تا از هیاهویی که در دنیای اطرافمان وجود دارد فاصله بگیریم و برای کسب آرامش خود را به عنصر حیات بسپاریم. آبنما بارانی در مجموعه بزرگ آراکس در مدل‌های تک ردیفه،‌ دو ردیفه و سه ردیفه و جنس استیل 304 به مشتریان عزیز عرضه می‌گردد.

چراغ استخری

اصلی‌ترین عامل نورپردازی استخرها چراغ استخری است. چراغ استخری تنها کاربرد زیبایی ندارد بلکه باعث روشن­شدن محیط اطراف و ایجاد تصویری فوق‌العاده می‌شود. چراغ‌ استخری در دو دسته کلی روکار و توکار ساخته شده است که انتخاب بین این دو به سلیقه شخص سفارش‌دهنده بستگی خواهد داشت. چراغ استخری با بالاترین کیفیت در مجموعه بزرگ آراکس مشتریان عزیز عرضه می‌گردد.

مبدل حرارتی استخری

مبدل حرارتی استخری

مبدل حرارتی استخری یکی‌دیگر از تجهیزاتی است که در ساخت استخرها از جمله استخر فایبرگلاس استفاده می‌شود. آب درون یک استخر به خودی خود گرم نمی‌شود و نیاز به یک سیستم گرمایشی دارد. مبدل حرارتی استخری همان وسیله‌ای است که این گرمایش را برقرار می‌کند. مبدل‌ حرارتی استخری از دیگ بخار و آب­گرم برای گرم­کردن استخرها استفاده می‌کنند. گرمای درون دیگ بخار به وسیله مبدل حرارتی استخری به سمت استخر منتقل می‌شود و این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهد که این دو محیط با یکدیگر ترکیب نمی‌شوند و حتی در تماس مستقیم هم قرار نمی‌گیرند. مبدل حرارتی استخری با بالاترین کیفیت در مجموعه بزرگ آراکس در به مشتریان عزیز عرضه می‌گردد.

فروشگاه‌های بسیاری برای فروش آبنمای استخر فایبرگلاس وجود دارد اما پیش از تهیه آبنما باید توجه کنید یک محصول خوب و با کیفیت را تنها می‌توان از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمود. مجموعه بزرگ آراکس از فروشگاه‌های معتبری است که تجهیزات آبنما مانند آبنما بارانی، را به فروش می‌رساند. در این مجموعه تلاش شده زیباترین آبنماهای روف گاردن را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه شود. برای آشنایی با آبنماهای متنوع پیشنهاد می‌کنیم به سایت آراکس سر بزنید و از محصولات متنوع آن‌ها دیدن کنید.

سخن پایانی

یادتان باشد که استخر فایبرگلاس از همه نظر نسبت به استخرهای بتنی ارجحیت دارد. برای جذابیت بیشتر استخر از پیش ساخته شده خود می‌توانید به انتخاب تکی و یا ترکیبی از آبنماها اقدام وکنید تا در کنار سادگی آرامش بیشتری را را برای شما به وجود می‌آورد. از همراهی شما تا انتهای نوشتار سپاس‌گزاریم.

 

کدخبر: 902723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟