تحویل آیفون اپل به جای سیب + عکس

به گزارش رکنا،نیک جیمز ۵۰ ساله به یک فروشگاه زنجیره‌ای آنلاین سفارشی داد و یک آیفون SE (۲۰۲۰) رایگان دریافت کرد. ماجرا از این قرار است که مردی از سوپرمارکت منطقه‌ای تسکو) که اتفاقاً سومین خرده فروشی بزرگ جهان بر اساس درآمد ناخالص هم هست) خرید آنلاینی انجام داده بود، که یکی از مواردی که در سفارش خرید او قرار داشت، سیب بود.

وقتی او آمد تا سفارش خود را تحویل بگیرد، شامل نوعی سیب (اپل) بود که نیک انتظار دریافت آن را نداشت، چون این سیب یک آیفون SE اپل بود.

در یک توئیت، جیمز اعلام کرد: "یک تشکر بزرگ در این هفته از Tesco و tescomobile دارم. عصر چهارشنبه ما رفتیم تا سفارش خود را بگیریم، اما یک شگفتانه کوچک در آنجا داشتیم، یک آیفون SE، ما سیب سفارش دادیم و به طور تصادفی آیفون اپل گرفتیم!"

مردی که سیب سفارش داده بود آیفون اپل دریافت کرد

آقای جیمز سفارش خود را برای تحویل گرفتن در فروشگاه Tesco Extra واقع در Twickenham ثبت کرده بود و در آنجا کارکنان به او گفتند که در میان مواد غذایی خود، یک شگفتانه پیدا خواهد کرد. نیک جیمز گفت: "من انتظار داشتم که شگفتی یک تخم مرغ عید پاک باشد یا چیزی دیگر، اما بعدا من واقعا شوکه شده بودم."

شاید اینجا با خود بگویید چرا این اتفاق برای من نیفتاد؟ اما باید بدانید که این کار یکی از راه‌های تبلیغات است که برخی از شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند.

تسکو ادعا کرده است که از طریق فروشگاه‌های مستقر در انگلستان، حدود ۸۰ مورد از این دست هدایا را به خریداران آنلاین خود اهدا کرده است. در یادداشتی که جیمز با این تلفن جدید و سفارش خود دریافت کرد، تسکو نوشت: "وقتی دنیای سوپرمارکت‌ها و موبایل‌ها می‌آیند، اتفاقات شگفت انگیز با یکدیگر رخ می‌دهند. "آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟