راز تناسب اندام ملکه بریتانیا + عکس

به گزارش رکنا،هواداران ملکه از مدت ها قبل متوجه شده اند که علی رغم سن و سال بالای وی، مادربزرگ شاهزاده ها ویلیام و هری از نظر جسمی از وضعیت خوبی برخوردار است. کارشناسان مطمئن هستند که صحبت از ورزش نیست و با بررسی جزئیات رژیم غذایی او را متوجه شدند که ملکه از خوردن یک محصول غذایی خودداری کرده است.

گای سینگ واتسون، تامین کننده مواد غذایی در کاخ باکینگهام که اخیرا افتخار شام خوردن با الیزابت دوم را داشته، در این زمینه گفت: " "همه چیز خیلی خوب پیش رفت. من نمی دانم که چطور صحبت به اینجا رسید، اما ناگهان ما شروع به صحبت در مورد دیابت و رژیم های غذایی سالم کردیم. ملکه گفت که مدت طولانی است سیب زمینی نمی خورد که سابقا خیلی به آن علاقه داشت. به گفته وی، بدون این مواد غذایی برایش بسیار راحت تر است که تناسب اندامش را حفظ کند. "

وی گفت: " ملکه توجه چندانی به آشپزخانه نمی کند و سفارش های خاصی برای غذا نمی دهد. به طور کلی، او یک نگرش ساده نسبت به غذا دارد. در ضمن، جالب است بدانید که حتی وسایل مورد استفاده آشپزها در آشپزخانه مربوط به سال 1800 است. در این ظروف برای ملکه ویکتوریا غذا پخته می شده است."

ملکه به مسائل مربوط به کارکنان کاخ باکینگهام توجه نشان می دهد. به همین دلیل، او دستور داد تا بار خانگی را به دلیل مستی خدمه ببندند.

دایره افراد نزدیک به الیزابت دوم ادعا می کنند که او اجازه نداد مگان مارکل و پرنس هری با او زندگی کنند. بدین ترتیب ملکه می خواست به زوج جوان فرصت زندگی در یک خانه جداگانه را بدهد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 515254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟