ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس

ماهی

ایده جالب رستوران ویتنامی

امروزه با افزایش روز افزون جمعیت، به تبع نیازها و درخواست هایی در زمینه هایی اعم از خوراک، پوشاک، مسکن، رفاه، امنیت و... در حال افزایش است و باید این نیازها به هر نحو ممکن در هر جامعه ای برطرف شود تا هیچ شهروندی احساس کمبود نداشته باشد.

با این وجود برخی از رستوران دارها برای جذب مشتری و رفع نیاز شهروندان گاها از ایده هایی جالب و غیر تکراری که نتیجه تفکر آنها است، استفاده می کنند تا بتوانند هم از سویی نیاز خوراک را برطرف سازند و هم از سویی دیگر کسب درآمد داشته باشند.

برای مثال اغلب آنها تصمیم می گیرند تا با استفاده از علایق و سیلقه های مردم شهروند منطقه ای که در حال کار کردن می باشند، غذاهای خوشمزه ای را فراهم سازند و بدین طریق با خدمات رسانی و سرو غذاهای مورد علاقه آنها، جذب مشتری نمایند و محبوبیت یابند.

اما گاها برخی از این ایده ها با موفقیت روبرو نمی شوند و ممکن است باعث ورشکستگی آنها نیز شوند و به همین دلیل توصیه می شود اگر شما قصد راه اندازی رستورانی بزرگ یا کافه ای زیبا هستید، از ایده های ناب و غیرتکراری استفاده نمایید که هم هزینه زیادی به خودتان تحمیل نکنید و هم بتوانید به راحتی کسب درآمد نمایید.

کافه آمیکس، تنها کافه محبوب این روزها در جهان است که می توانید با مراجعه به آنجا احساس راحتی نمایید چرا که ده ها عدد ماهی در کنار پای شما شنا می کنند. کافه آمیکس واقع در شهر "هوشی مینه" می باشد که برای جذب مشتریان بیشتر و کسب درآمد، از ایده ای جالب استفاده نمود که در این ایده به هیچ یک از مشتریان اجازه ورود به کافه با کفش داده نمی شود و پشت این قانون Law طراحی و ایده خاصی است که این روزها به شدت در صفحات مجازی در حال دیده شدن می باشد.

ایده مالک این کافه به گونه ای است که زمانی مشتری به کافه مراجعه می کند، می تواند به راحتی محض که توسط ماهی های شناور در این کافه فراهم می شوند، برسد.

همچنین در این کافه نوشیدنی ها و غذاهای متفاوتی برای مشتریان سرو می شود و می توانند با خوردن غذا و حرکت ماهی ها در آب به آرامش برسند. با این وجود ساخت و اجرا این ایده کار آسانی نیست و برای اجرا این ایده از بیش از 10000 لیتر آب استفاده شده است و باید دائما این آب تصفیه شود تا به ماهی ها آسیبی وارد نشود.

در حالی که این ایده جالب با بازخوردهای مثبت روبرو گشت، اما متقابلا برخی انتقادهایی را نیز از جانب حامی حیوانات دریافت کرد که آنها معتقد هستند ماهی ها ممکن است با دیدن پای انسان احساس ترس و وحشت نمایند و کشته شوند!خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟