مجری جوان ورزشی تلویزیون جراحی شد + عکس

پوریا تابان مجری ورزشی تلویزیون که اجرای برنامه ورزش از نگاه دو را برعهده دارد زیر تیغ جراحی رفت. این مجری ورزشی کشورمان با انتشار عکسی در اینستاگرام Instagram خبر از پشت سر گذاشتن یک جراحی سخت داد و از دوستانش تشکر کرد.

برنامه ورزش از نگاه دو شنبه شب ها با اجرای پوریا تابان روی آنتن شبکه دو سیما میرود.

پوریا تابان مجری ورزشی با انتشار عکسی در بیمارستان خبر از یک جراحی سخت داد و نوشت :

عمل جراحی مرا نشکست اما قطعا "احسان حدادی" گردن من را راحت خواهد شکست .... عمل بسیار سختی بود، دردآور و تحمل طاق کن، چه بعدش و چه قبلش...

•سپاسگزارم از همه کسانی که به بیمارستان آمدند از دکتر مهران شاهین طبع، حسین توکلی، احسان حدادی، قادر میزبانی، حسن رحیمی، اصغر شریف کاظمی و امیر مصدق. از میلاد طیبی، پسر عمویم پژمان، علی بابایی و سجاد سهیلی که مثل پروانه از اول تا آخر به دورم گشتند تا در بیمارستان بستری شوم، بروم اتاق عمل، جراحی کنم و بازگردم.

•از جان جانان عمو پرویز پرستویی که خودشان دلیلش را می دانند، از خانومها مژده لواسانی، سپیده گلچین، مژگان خدادادی، روناک دوستی، زهره خالقی، زیبا دل افروز و بهنوش بختیاری.

•از عزیزان محمد کسایی پور، هادی طباطبایی، علیرام نورایی و...

• و از همه شماهایی که نگران شدید و برایم به هر طریقی عشق فرستادید و دعایم کردید. ظهر دوشنبه بر می گردم منزل، من عادت دارم تحمل دردم بالا باشد.

شنبه گذشته به همت فوق العاده و دلسوزانه ی متخصص داخلی جناب آقای دکتر "علی هادی" با کلی مسکن برای شما "ورزش از نگاه دو" را با افتخار و بی منت اجرا کردم، بی معرفتی ست از تمام پرسنل بیمارستان دولتی مدرس تهران هم تشکر و قدردانی نکنم. و از این به بعد برای نفس کشیدنم بی دغدغه یا با دغدغه بازهم به خدا توکل دارم، یعنی اینکه:تا یار چه را خواهد و میلش به چه باشد.

پوریا تابان مجری جوان تلویزیون شنبه شب ها بعد از اخبار سراسری در شبکه دو اجرای برنامه ورزش از نگاه دو را برعهده دارد و در این برنامه به مسائل ورزشی در طول هفته می پردازد.پوریا تابان یکی از مجری هایی بود که در چند سال گذشته حضور کمرنگ تری در تلویزیون داشت اما با برنامه ورزش از نگاه دو مجددا به تلویزیون بازگشت و اجرای ثابت یک برنامه را برعهده گرفت.پوریا تابان مجری برنامه های ورزشی از 19 سالگی کارش را با روزنامه نگاری و خبرنگاری آغاز کرد و در یکی از پست های اینستاگرامش به ماجرای زندگی سخت و دردناکش اشاره کرد و درباره مشکلات زندگی اش صحبت کرد .خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟