این بازیگر بامزه را دیگر نمی شناسید!

به گزارش گروه چهره ها رکنا، مهران غفوریان را می توان به عنوان یکی از بازیگرانی نامید که در زندگی هنری و حتی زندگی شخصی‌اش هیچ وقت به دنبال حواشی و حاشیه‌سازی نبوده است. این بازیگر نام آشنای ایرانی از سالیان دور کار خود را آغاز کرد و در طی سالها پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری برداشت.

مهران غفوریان

مهران غفوریان به عنوان یک بازیگر با اندامی خاص در ذهن ها نقش بسته بود، بازیگری تپل و بانمک. وزن زیاد او با چهره خندان و نوع بازی کردن نقش هایش کارکتری خاص را برای او رقم زده بود.اما این کارکتر مربوط به مهران غفوریان همیشگی نبودو او تصمیم گرفت لاغر شود.

WhatsApp Image 2020-12-09 at 10.47.09(1)

لاغری پر رمز و راز

این موضوع که بازیگری همچون مهران غفوریان چه طور توانست وزن خود را بسیار زیاد کاهش دهد. اگرچه اغلب مردم مهران غفوریان را با همان اندک وزن اضافه نیز دوست داشتند اما این سوال برای همه پیش آمد که راز لاغری مهران غفوریان چیست؟ افراد بسیاری که از مشکل چاقی رنج می برند به دنبال پیدا کردن روشی هستند که این بازیگر محبوب با استفاده از آن موفق به کاهش وزن خود شده است. هر چند هرگز مهران غفوریان درباره این که چگونه توانسته است در مدت کوتاه لاغر شود چیزی نگفته است، اما برخی گمانه زنی ها درباره روش لاغری او وجود دارد.

شیطنت مهران غفوریان

لاغر شدن و کارهای تبلیغاتی

لاغر شدن مهران غفوریان آنقدر مورد علاقه همگان بود که کافی است این روزها جست و جوی کوتاهی در فضای مجازی داشته باشید و کلمه لاغری مهران غفوریان را سرچ کنید. آن موقع است با کلی مطلب مختلف از شایعه تا واقعیت روبه رو می‌شوید.

گویا پرسش‌هایی از این دست نیز از خود مهران غفوریان هم وجود داشته تا جایی که وقتی او در برنامه امشو مجید صالحی حضور پیدا کرد اینطور گفت: من حدود 53 کیلو وزن کردم ،خیلی ها از من می پرسند که آیا معده‌ات را کوچک کردی،آیا روده‌هایت درآوردی.

نکته جالب ماجرا اینجاست که بسیاری از سایت ها و پیج های فعال در زمینه لاغری ماجرای لاغر شدن آقای بازیگر را بیشتر از همه مورد توجه قرار دادند با پرداختن به این موضوع مخاطبان خود را به سمت و سوی روش های متفاوت لاغری کشاندند و حسابی بازار د اغی برای خود فراهم کردند.

حتی خود آقای بازیگر هم گویا ماجرای لاغر شدنش و حواشی که برای او به همراه داشت استفاده کرد و با حضور در یک کلیپ چند دقیقه ای تبلیغاتی آن هم با این تیتر« مهران غفوریان رکورد رژیم لاغری ادل خواننده انگلیسی را شکست.» حضور پیدا کرد. او در این تبلیغات طوری وانمود کرد که فقط رژیم غذایی باعث لاغری اش شده است.

مهران غفوریان ادل

لاغری برای غفوریان خوب بود یا بد

به هر حال لاغری مهران غفوریان با همه حواشی که برای او به همراه داشت این روزها باعث شده که تصویر دیگری از این بازیگر طنز کشور در ذهن مخاطبان برجای بگذارد. کافی است این روزها سری به صفحه همسر آقای بازیگر بزنید و کامنت‌های مردم درباره عکس های منتشر شده از مهران غفوریان ببنید. به طور مثال در آخرین عکسی که همسر مهران غفوریان از خودشان منتشر کرده است فردی اینطور کامنت گذاشته است.

مهران اگه از اول اینقدر لاغر بود هیچوقت بازیگر دوست داشتنی نمیشد همه مزه مهران به توپولی و بامزه گیش بود لاغری باعث شده اون طراوت و حال خوشی که داشت کمرنگ بشه در هر صورت امیدوارم که همیشه در کنار خانواده شاد و خوش باشه.

کم کار شدن آقای بازیگر

اما شاید این سؤال در ذهن مخاطبان ایجاد شده باشد که لاغر شدن مهران غفوریان ارتباطی با کم کار شدن او دارد یا خیر.

این موضوع هم جزء گمانه زنی هایی است که در این مدت وجود داشته است. اگر به خاطر داشته باشید اعجوبه ها یکی از برنامه های تلوزیونی بود که بینندگان زیادی را با خود همراه کرد. مجری این برنامه که کودکان اعجوبه میزبان آن بودند مهران غفوریان بود. البته غفوریانی که به گفته خودش 53 کیلو لاغر کرده بود. اگر بیننده این برنامه بودید دیدن غفوریان با ظاهری جدید کمی برایتان غیرمنتظره به نظر می رسید. اما نکته قابل توجه اینجاست که وقتی مهران غفوریان در فصل بعدی این برنامه حضور پیدا نکرد و اجرای فصل دوم را نادر سلیمانی به عهده گرفت این شائبه به وجود آمد که لاغر شدن بیش از حد مهران غفوریان باعث شده او را از این پروژه کنار بگذارند.

مهران غفوریان

مهران غفوریان کیست؟

مهران غفوریان ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. غفوریان فارغ‌التحصیل رشته نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. بازیگری را به کارگردانی داریوش کاردان با مجموعه طنز جنگ ۳۹ آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

مهران غفوریان از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود.

بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.غفوریان سپس در سال ۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد. پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

مهران غفوریان سال ۱۳۹۴ و در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود نماید.

مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 در سن 40 سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن 97 است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 682510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟