عکس معنادار مهدی پاکدل بعد از ازدواج با رعنا آزادی ور + عکس

مهدی پاکدل بازیگر توانا و مطرح کشورمان عکسی بعد از انتشار خبر ازدواجش با رعنا آزادی ور در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: " خانه‌اش را به پرنده می‌دهد، برگ، در زمستان، پیش از هر چیز درگذشت استاد بزرگوار جناب جلیلوند را تسلیت می‌گویم و برای دوست‌داران و خانواده ایشان صبر آرزومندم.

در ضمن از همه‌ی دوستان و بزرگوارانی که پیوند من و رعنا‌جان را تبریک گفتند از صمیم قلبم تشکر می‌کنم و برای همه روزگارانی مملو از شادی و سلامتی خواستارم. سایه‌تون مستدام"

مهدی پاکدل

ماجرای ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، ماجرای ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور از کجا کلید خورد؟ مهدی پاکدل یکی از بازیگران آرام و بی حاشیه دنیای هنر است که اولین بار با فیلم آبی حمید لبخنده در سال 79 به دنیای سینما راه یافت و با بازی در نقش هایی موفق راهش را در دنیای هنر هموارتر کرد. او چندی پیش با انتشار خبر جدایی از همسرش بهنوش طباطبایی درگیر حواشی شد.

سال گذشته نیز زمانی که مهدی پاکدل مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود، عکس‌هایی دو نفره از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس‌ها خبر ازدواج مجدد آقای پاکدل با این خانم بازیگر را به راه انداخت که البته در حد همان شایعه باقی ماند. 

 ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور از کجا شروع شد

و حالا انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور بازیگر کشورمان ماجراهایی از ازدواج مجدد آقای بازیگر را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت و باعث شکل گیری حواشی تازه ای پیرامون مهدی پاکدل شد.

مهدی پاکدل

برخی از کاربارن فضای مجازی رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس را موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور می‌دانند اما این موضوع تا به این لحظه مورد تایید یا تکذیب هیچ کدام از این چهره های مشهور قرار نگرفته است.

مهدی پاکدل

اندیشه فولادوند بازیگر زن سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار عکس زیر در صفحه ی شخصی خود از مردم و طرفدارانش خواست تا برای دیدن این نمایش به تئاتر بروند و این نمایش زیبا را ببیند. اما نزدیکی بیش از حد مهدی پاکدل و رعنا ازدای ور در این عکس بالا باعث شد تا کاربران در شبکه های مجازی با منتشر کردن عکس بالا خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را به دورغ یا واقعیت اطلاع رسانی کنند. این خبر توسط مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور تا به این لحظه نه تکذیب شده است و نه تایید.

البته این اولین بار نیست که مهدی پاکدل با حواشی ازدواج مجدد دست و پنجه نرم می‌کند. سال گذشته نیز بعد از جدایی از بهنوش طباطبایی گاهی با شایعاتی درباره ازدواج مجدد روبرو شده است. موقعی که پاکدل مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود، عکس‌هایی دو نفره از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس‌ها خبر ازدواج مجدد آقای پاکدل با این خانم بازیگر را به راه انداخت که البته آن زمان در حد همان شایعه باقی ماند.

ماجرای ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور از جمله بازیگران کم کار و بی حاشیه سینما و تئاتر است که در فیلم‌هایی مانند مارمولک، پارک وی و درباره الی حضور داشته است.

مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور و سحر دولتشاهی (این تصویر نیز سال گذشته شایعه ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را بر سر زبان‌ها انداخت)

مهدی پاکدل بازیگری که با نقش طاهر در سریال ستایش بیشتر از قبل در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید نقش های زیادی را در سینما، تلویزیون و تئاتر بازی کرده است. مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان، بازیگر استدانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد، در کنار بازیگری خواننده شده و حالا در عرصه مدلینگ فعالیت می کند و ازدواجش با بهنوش طباطبایی به طلاق رسید.خرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟