فقر در این روستا بی داد می کند / پرویز پرستویی منتشر کرد + فیلم
حجم ویدیو: 19.03M | مدت زمان ویدیو: 00:03:00

پرویز پرستویی، ویدئویی از بانوان روستاهای مرزی نهبندان در خراسان جنوبی منتشر کرد و نوشت: "در روستاهای مرزی نهبندان در خراسان جنوبی، به دنبال بانوان روستایی بودیم که هنر اصیل قالیبافی و گبه بافی را آموخته باشند ، تا از طریق کمک های نیکوکاران بتوان با دادن تمامی لوازم و تجهیزات برای آنها ایجاد اشتغال کرده و از این طریق درآمدی مناسب برایشان به وجود آید.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، پرویز پرستویی در ادامه نوشت: "اما متاسفانه میزان فقر ، محرومیت و گرفتاری های مربوط به مدیریت خانواده این بانوان ، آنقدر زیاد بود که بسیاری از آنها توان پذیرفتن تعهد بافت قالی و یا گبه را نداشتند و آنهایی هم که داشتند نیز چند برابر روال عادی زمان میخواستند! به هر صورت که بود بخشی از کمکهای مردمی را در قالب تجهیزات مورد نیاز گبه بافی به آنها دادیم و امیدواریم در مراجعات بعدی، برای آنها نتیجه هم در پی داشته باشد."

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی متولد ۲ تیر ۱۳۳۴ در روستای چالو، همدان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است. او موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری گردیده‌است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در روستای چالو، از توابع شهرستان کبودرآهنگ به دنیا آمد. پدر وی کشاورز بود و زمانی که وی ۳ ساله بود به تهران مهاجرت کرد. دوران کودکی و نوجوانی را در یک خانه اجاره‌ای کوچک در محله دروازه غار سپری کرد. او در مدرسه صادقیه اسلامی در کوچه گمرک تحصیلات ابتدایی خود را به پایان رساند.

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی با پس‌انداز کردن یازده هزار تومان خانه‌ای در حوالی ترمینال جنوب خرید. مدتی به ورزش علاقه‌مند شده و دروازه‌بان تیم کارگران بود. پس از این زمان به مرکز رفاه نازی‌آباد رفت و شروع به آموختن تئاتر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟