حجم ویدیو: 6.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00
حجم ویدیو: 21.33M | مدت زمان ویدیو: 00:03:21

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی سیرجان درباره متهم اصلی گفت: پسر جوان که رزمی کار است، چندی قبل با ماشین تصادف سختی می کند و دچار مشکلات اعصاب و روان است. دختر نوجوان نیز اصلیت سیرجانی دارد و ساکن تهران است که متهم پس از کشاندن او از تهران به سیرجان نقشه اش را اجرا و برای انتقام فیلم آن را به صورت استوری در اینستاگرامش منتشر کرد.

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن دو فرد در حال ضرب و شتم یک دختر هستند. این ویدئو در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.
طبق اظهارات حاضران در این فیلم، ماجرای این ویدئو از این قرار است که یک پسر جوان ساکن سیرجان کرمان پس از این که از سوی دختری مورد فحاشی قرار گرفته بود، با نقشه قبلی او را به سیرجان کشانده و با همراهی دو فرد دیگر مورد ضرب و شتم قرار داده است.
مسئول پلیس فتا شهرستان سیرجان استان کرمان در رابطه با دستگیری عوامل این ویدئو گفت: «در این رابطه دو نفر جوان ۲۱ ساله و یک دختر ۱۵ ساله دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.» در ادامه فیلمی از توضیحات مسئول پلیس فتا شهرستان سیرجان را مشاهده می‌کنید. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟