مراقب مدارک هویتی خود باشید

به گزارش رکنا، سردار حسن مهری رئیس پلیس Police فرودگاه های کشور در رابطه با فعالیت های نوروزی پلیس فرودگاه های کشور گفت: راه  اندازی قرارگاه نوروزی در ستاد فرماندهی پلیس فرودگاه های کشور از جمله اقدامات پلیس در نوروز بود که این قرارگاه با هدف تأمین نظم و امنیت،حفاظت از اماکن و پیشگیری و مقابله با مجرمین در سطح فرودگاه های کشور تشکیل شده است.
وی گفت: بدرقه مسافران، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی در بین مسافران،ساخت کلیپ و پخش در سالن های انتظار مسافران از دیگر اقدامات پلیس فرودگاه های کشور در ایام نوروز بود که تمام تلاش پلیس این است که مسافران بتوانند در ایام نوروز بدون هیچگونه دغدغه ای و در کمال آرامش و آسایش به مسافرت بروند.
رئیس پلیس فرودگاه های کشور با تأکید بر اینکه با برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه پلیس ،امنیت مطلوب در فرودگاه های کشور حاکم است،بیان کرد: این امنیت نتیجه تعامل و همکاری خوب مردم با خادمان خود در پلیس فرودگاه های کشور می باشد.
مهری از افزایش چهار درصدی کشفیات مواد مخدر Drugs در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در فرودگاه های کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه در نوروز امسال تا کنون هیچگونه موارد امنیتی در سطح فرودگاه های کشور گزارش نشده است.
وی تاکید کرد: به مسافران توصیه می کنیم به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده های احتمالی از ارائه هرگونه مدارک هویتی خود از جمله گذرنامه،شناسنامه و .... به افراد غیره مسئول خودداری و از تحویل وسایل و لوازم مشکوک از افراد ناشناس پرهیزکنند.
رئیس پلیس فرودگاه های کشور گفت: همچنین به مسافران توصیه می کنیم برای تهیه بلیط به دفاتر فروش مجاز مراجعه و از قرار دادن طلاجات و اشیای قیمتی خود در چمدان های مسافرتی خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟