مرگ وحشتناک خواهر و برادر در خانه مجردی / کشف جسد در حمام خانه

مرگ خواهر و برادر در منطقه تجریش رقم خورد. در این پرونده گاز گرفتگی باعث مرگ خواهر و برادر شد و پدر و مادر نگران که از شهرستان به تهران سفر کرده بودند از مرگ خواهر و برادر با خبر شدند. مرگ خواهر و برادر به بازپرس ویژه قتل مخابره شد و بررسی ها نشان از آن دارد که 3 روز از مرگ خواهر و برادر می گذرد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 10:30 صبح جمعه 24 دی ماه سال جاری ماموران پلیس تهران در تماس پدر و مادری که از شهرستان به تهران آمده بودند از بی اطلاعی سرنوشت دختر و پسر جوان که در یک خانه مجردی زندگی می کردند باخبر شدند.

خانواده خواهر و برادر جوان به ماموران اعلام کردند که دختر و پسرشان که 40 ساله هستند در خانه ای در منطقه تجریش به صورت مجردی زندگی می کنند و ما نیز در شهرستان زندگی می کنیم. چند روزی است که با آنها هرچه تماس می گیریم جوابی نمی شنویم و نگران سرنوشت آنها هستیم.

همین کافی بود تا بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات را صادر کند و تیمی از ماموران پلیس تهران همراه تیمی از آتش نشانان در خانه خواهر و برادر جوان در منطقه تجریش تهران حاضر شدند.

مرگ تلخ خواهر و برادر در تجریش

آتش نشانان زمانیکه به جلوی درخانه خواهر و برادر جوان رسیدن متوجه بوی گاز شدند و سپس با رعایت موارد ایمنی اقدام به بازکردن در خانه خواهر و برادر جوان کردند.

ماموران در زمان ورود به خانه با جسد دختر جوان که در قسمت پذیرایی خانه افتاده بود روبرو شدند و در ادامه بررسی خانه جسد پسر جوان که در حمام افتاده بود روبرو شدند.

تحقیقات در صحنه جرم نشان از آن داشت که این خواهر و برادر جوان بخاطر گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند و نصب غیراصولی دودکش در خانه باعث مرگ آنها شده بود.

بنا بر این گزارش، جسد خواهر و برادر جوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی ها نشان از آن دارد که 3 روز از مرگ آنها گذشته است.

 

کدخبر: 762531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟