درمانگاه مرگ بسته شد / مرگ پرابهام 3 سیرجانی

درمانگاهی که در سیرجان پس از تزریق امپول منجر به فوت دونفر شده بود با دستور دادستان بطور موقت پلمپ شد. 

در پی انتشار خبر فوت دو نفردر در یک بازه زمانی چند هفته ای در یک درمانگاه در پلمپ درمانگاه پس مرگ مشکوک دو شهروند سیرجانی پس از تزریق آمپول سیرجان پس از تزریق داروی سفتریاکسون دادستان سیرجان دستور پلمپ این درمانگاه را صادر کرد.

به گزارش رکنا، نیک ورز دادستان سیرجان گفت: تا رفع نواقص فنی از نظرتامین برخی دستگاههای لازم بیمارستانی در این درمانگاه همچنین تامین نیروهای لازم درمانی و رفع نقص مراحل ارجاع و اداری این درمانگاه همچنین تعطیل وحق هیچگونه فعالیت ندارد .

پلمپ درمانگاه پس مرگ مشکوک دو شهروند سیرجانی پس از تزریق آمپول

دادستان سیرجان افزود : مشخص شدن علت و عوامل مرگ این دو شهروند و شناسایی مسبب یا مقصرین نیز در دستور کار قضایی است که به تمامی مراحل قانونی با قاطعیت عمل می شود.

دکتر رضوی رییس نظام پزشکی شهرستان سیرجان جان باختن دو نفر در این درمانگاه طی مدت یک ماه گذشته را تایید کرد و گفت : پس از تزریق آمپول ویتامیc و آمپول سفتریاکسون این دو بیمار جان خود را در این درمانگاه از دست دادند که مراحل کارشناسی در این زمینه در دست اقدام است.

فوت فرد سوم در سیرجان

فوت فرد ۶۸ ساله که معلم بازنشسته بوده است، اشاره و تصریح کرد: این فرد ۱۳ آذر ماه به یک واحد دندانپزشکی در یکی از کلینیک های سطح شهر جهت انجام پروتز مراجعه می کند که به گفته دندانپزشک قبل از انجام هر کاری فرد دچار سکته قلبی(ام ای) می شود و فوت می کند.

وی در پایان به ایسنا گفت: چنانچه در رابطه با فوتی که رخ می دهد بستگان معتقد به قصور پزشکی باشند و شکایت نمایند در این خصوص پرونده، تشکیل و توسط سازمان نظام پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد.

کدخبر: 748446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟