اولین فیلم روبرو شدن زن جوان با خفاش شب فردیس / او به من دست درازی کرد + عکس
حجم ویدیو: 27.81M | مدت زمان ویدیو: 00:03:49

فیلم مواجهه زن جوان با خفاش شب فردیس / دستور انتشار بدون پوشش متهم صادر شده است

این زن به محض دیدن چهره خفاش شب فردیس او را شناخت و تاکید کرد شخصی که قصد داشت او را بدزدد و آزار و اذیت کند، همین مرد است.

خفاش شب فردیس که به زدن ماسک پافشاری می کرد تا شناسایی نشود با تاکید افسر پرونده ماسکش را برداشت و پس از آن توسط زن جوان شناسایی شد.

این دختر جوان درباره شب حادثه گفت: او در پل فردیس به سمت جاده شهریار مرا سوار کرد و هنوز که هنوز می ترسم سوار ماشین شوم. او می خواست به من دست بزند و حتی دستش را روی پایم بگذارد. ماشین او پراید سیاه رنگی بود که شیشه ها را دودی کرده بود و همه درها قفل بود.

شیشه را به زور دادم پایین و قفل را باز کردم. او با چاقو به من حمله کرد که خواستم از خودم دفاع کنم با چاقو به من ضربات زیادی خورد و انگشت دستم به شدت زخمی شد و خونریزی زیادی داشت. همین موضوع باعث شد که مرا رها کند و فکر کنم دوربین فاز 3 اندیشه این صحنه را ضبط کرده است. هنوز که هنوز ترس در وجودم است و می ترسم سوار ماشینی شوم. این زن در ادامه گفت: خدا به من رحم کرد و من شانس آوردم اما دلم برای قربانیان دیگر این کفتار صفت می سوزد.

خفاش شب پس از شناسایی توسط زن جوان در پاسخ به افسر پرونده گفت : خودش دستش را کشید که زخمی شد. حتی من به او دستمال هم دادم !

طبق گفته ماموران انتظامی او خودش 3 خواهر جوان دارد. این فرد اهل کرمانشاه است. این پرونده تا به حال 30 شاکی داشته است که با این زن جوان تا این لحظه شاکیان به 31 نفر رسیده اند.

به گزارش رکنا، حسین ناصرخاکی دادستان فردیس پس از دستگیری این متهم گفت: با وصول برخی گزارش‌ها به دادستانی فردیس، مبنی بر آدم ربایی و مزاحمت برای بانوان و سرقت و عنف و تهدید با چاقو توسط فردی در پوشش مسافرکش، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت متهم صادر شد که با اقدامات فنی و تعقیب مناسب، متهم دستگیر شد.

وی افزود: این متهم، زنان جوان را به عنوان مسافرکش با خودروی پراید مشکی سوار می‌کرده و در حالی که تمام شیشه‌های خودرو پایین بوده پس از طی مسافتی، شیشه‌های دودی خودرو را بالا ‌داده و با تغییر مسیر و آدم ربایی، در نقطه خلوتی توقف می‌کرده است.

انتشار بدون پوشش خفاش شب فردیس

دادستان فردیس افزود: با توجه به دستکاری در خوردو، امکان فرار برای بزه دیدگان میسر نبوده و متهم با تهدید از طریق چاقو، علاوه بر سرقت اموال بزه ‌دیدگان، اقدام به تعدی جنسی نسبت به آن ها می کرد.

وی از صدور دستور قضایی برای انتشار عمومی تصویر متهم بر اساس ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری خبر داد و گفت: افراد بزه دیده می توانند برای طرح شکایت با حفظ محرمانگی هویت آن ها، به دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مراجعه کنند.

طعمه های این مرد شیطان صفت که زن و دختر جوانی هستند عنوان کردند شب ها خواب ندارند و از لحاظ روحی و روانی بهم ریخته اند و تاکید دارند که زندان برای این افراد کم است و باید بلایی سر این گونه افراد آورده شود که دیگر کسی جرات نداشته باشد دست به این کار بزند.

خفاش شب فردیس در اعترافاتش گفت: فکر نمی کردم کسی کاری کند باید تاوانش را پس بدهد.

بنا بر این گزارش، چنانچه افرادی که در دام این شیطان صفت گرفتارشده اند به دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مراجعه کنند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟